Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Dohledové centrum společnosti Infinity aneb malý „Houston“ v Pardubicích

Komerční sdělení   7:00aktualizováno  7:00
Infinity provozuje pro zákazníky službu nazývanou Dohledové centrum. Video může být přínosem pro ty z vás, kteří ještě v takovém centru nebyli a rádi by se dověděli, jak to tam celé funguje.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Infinity a.s. | foto:  Infinity a.s.

Dle slov Karla Fišnara, vedoucího Dohledového centra Infinity a.s., je to takový malý "Houston", jež při zákaznických prezentacích působí velmi impozantně.

Dohledové centrum je založeno na připojení do sítě zákazníka a průběžném sledování stavu jeho prostředků, zátěžových charakteristik vybraných parametrů (WAN linky, vytížení procesorů, apod.), následně je prováděna potřebná konfigurace prostředků a dalších přídavných služeb. Veškerý monitoring je realizován špičkovými komerčními nástroji a softwarem z vlastního vývoje.

Dohledové centrum společnosti Infinity a.s. vzniklo v roce 1998 na základě poptávky velkého obchodního řetězce po dohledu nad jejich koncovými zařízeními. V roce 2000 se rozšířilo o oddělení HelpDesku a pět let poté o Hosting. Oddělení Servisní linky bylo zřízeno mnohem dříve, spolu se založením společnosti v roce 1992.

Dohledové centrum umožňuje sledovat celkový stav i aktuální situaci zákaznické infrastruktury

Veškerý monitoring je realizován špičkovými komerčními nástroji a softwarem z vlastního vývoje. V současné době je ve středisku "dohledováno" několik tisíc entit, tj. koncových zařízení. Dohledové centrum poskytuje v tomto směru služby jak pro obchodní řetězce, tak pro výrobní firmy, účetní firmy a mnoho dalších menších společností.

Zákazníci mají definovány některé své business procesy, které jsou pro ně kritické, a tyto procesy se monitorují do jejich nejnižších vrstev. Dále dohledové centrum umožňuje sledovat dlouhodobě celkový stav i aktuální situaci celé zákaznické infrastruktury.

Celkový přínos Dohledových center vidí Petr Staněk, Solution Partner Account Manager společnosti Microsoft s.r.o., v úspoře nákladů na ICT. Dalším důvodem může být z jeho pohledu zlepšení dostupnosti jednotlivých komponent a tím celé infrastruktury společnosti.

"Dohledové centrum Infinity je výjimečné v integraci dohledových nástrojů od společnosti Microsoft a HP a vlastního HelpDeskového řešení společnosti Infinity, které umožňuje flexibilní a rychlou reakci na možné výpadky serverů a tím zajištění maximální dostupnosti celé ICT infrastruktury. V neposlední řadě je to také proaktivní monitoring klíčových business procesů, aplikací a business systémů", dodává Petr Staněk.

Dohledové centrum Infinity je takový malý "Houston"

Nejčastějším problémem, se kterým se Dohledové centrum a jeho pracovníci setkávají na denní bázi byla překvapivě problematika komunikace s běžnými IT uživateli. Proto je na kvalifikaci zaměstnance DC kladen důraz nejenom z hlediska odbornosti, ale také z hlediska komunikačních dovedností, zejména pak empatie.

Zájemci se ve výkladu rovněž dozvěděli všechny přínosy zavedení monitoringu v Infinity. Jako stěžejní přínos lze vyzdvihnout zvýšení dostupnosti dílčích komponent systémů zákazníků a tím i celé jejich infrastruktury. Dalším kladem je již zmiňovaný proaktivní monitoring klíčových podnikových business procesů.

 Infinity a.s. - logoPodrobnější informace o službách Dohledového centra i možnost návštěvy lze domluvit prostřednictvím obchodních zástupců Infinity a.s.

Infinity a.s. - ukázka videa


Video o Dohledovém centru naleznete na odkazech:

http://www.infinity.cz/Stranka/dohledove-centrum
http://www.infinity.cz/Stranka/hosting

Autor:
Témata: Microsoft

Komerční sdělení

Komerční sdělení je placená služba portálu zprávy.iDNES.cz, která měsíčně osloví 650 000 uživatelů. Další informace najdete ZDE

Hlavní zprávy

Další z rubriky

Vinylová podlaha Thermofix – Dub chocolade
Podlaha pro rychlou a snadnou údržbu

Podlahy v domácnosti často čelí vysoké zátěži. Hledáte takovou, u které se nemusíte bát rozlitého pití nebo že vám ji poškrábe domácí mazlíček či dítě při...  celý článek

Ložnice by měla být místem, kde se cítíte dobře.
Ložnice by měla být místem, kde se cítíte dobře

Ať už žijete s rodiči, nebo ve vlastním bytě, ložnice by měla být vaším útočištěm, kam si chodíte odpočinout po náročném dni. Doby, kdy v ní byly pouze šatní...  celý článek

Velké a tradiční energetické společnosti se vymezují vůči nepoctivým hráčům
Tradiční energetické společnosti se vymezují vůči nepoctivým hráčům

Energetické společnosti musejí být dnes mnohem aktivnější, protože zákazník je stále náročnější. Řada hráčů na trhu si ale plete obchodní aktivity s...  celý článek

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.