Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Do Česka přicházejí nové samoobslužné kiosky

Komerční sdělení   7:00aktualizováno  7:00
V posledních letech rostou výrazně možnosti komunikace mezi poskytovateli služeb a jejich klienty. Jejich cílem je zastihnout klienta ve správný čas na pravém místě. Mezi tyto formy komunikace bezesporu patří mobilní aplikace, komunikace skrze partnerskou síť a další.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Autor: Milena Kukalová, Account Manager, Unicorn Systems a.s. | foto: Unicorn Systems a.s.

V Evropě zatím ne příliš rozšířeným trendem, v Asii už zcela běžným až nezbytným, jsou samoobslužné víceúčelové kiosky, které přichází i do České republiky.

Co lze od takového kiosku očekávat? Jedná se o bezpečné místo, kde je možné vyřídit téměř vše, co jste běžně zvyklí řešit na úřadech, pobočkách finančních institucí, v agenturách, v prodejnách apod. Kiosek vám zprostředkuje video konferenci s operátorem, který s vámi vaše požadavky vyřeší. Zařízení disponuje celou řadou komponent.

Mezi ně patří například čtečka, která vás bezpečně identifikuje podle vašeho dokladu nebo platební karty. Pro sdílení informací s operátorem slouží pracovní plocha, kde buď potřebné údaje zadáváte, nebo informace dostáváte. Tuto plochu má zobrazen i operátor a má tak pod kontrolou obsluhu klienta. Můžete nascanovat dokumenty, které chcete operátorovi poskytnout. Zařízení umí také vydávat různé tištěné dokumenty jako smlouvy, vouchery, stvrzenky, losy, jízdenky a mnoho dalších. V neposlední řadě kiosek dokáže vydávat SIM karty, platební karty nebo hotovost.​

Nové samoobslužné kiosky

Často kladenou otázkou je, proč by lidé chodili ke kioskům, když valnou většinu věcí, které potřebují, zvládnou vyřešit z pohodlí svého domova přes tablet, mobil nebo počítač. Předpovědi na příští rok předvídají, že vzroste míra digitalizace. Výrazně se posunou služby do realtime světa, kde centrem všeho bude člověk a jeho potřeby.

S vyšší mírou digitalizace jsou však očekávána nová, zatím ale neznámá rizika spojená s bezpečností a etikou. Jako reakci na tyto trendy se začínáme setkávat s tím, že se lidé stávají rezistentní vůči některým formám online služeb a roste jejich nejistota, jak je s poskytnutými informacemi nakládáno. Mnohem více se lidé začínají vracet na pobočky, kde mají jistotu, že komunikují se zástupci dané společnosti a mohou své požadavky řešit individuálně. Na prvních víceúčelových samoobslužných zařízeních zavedených v ČR se čím dál tím více potvrzuje, že nemalá část mladých i starších lidí stále vyhledává osobní kontakt a osobní přístup. Narozdíl od tabletů, chytrých telefonů či jiných zařízení, jsou kiosky bezpečné a poskytují komfortní vyřešení požadavků.

Do Česka přicházejí nové samoobslužné kiosky

Do Česka přicházejí nové samoobslužné kiosky

Zaměřením nového komunikačního kanálu je převést vybrané služby z poboček na vhodně umístěné kiosky. Co to přinese poskytovatelům těchto online služeb a jejich klientům?

  • Dojde k přesměrování rutinních a snadno opakovatelných činností z poboček na callcentrum.
  • Bude možné specializaovat stávající kamenné pobočky na komplexní služby pro zlepšení obchodního vztahu s klienty, například privátní poradenství.
  • Vybudování samoobslužného místa tam, kde mít kamennou pobočku není možné nebo je to výrazně nákladné.
  • Samoobslužný kiosek může poskytovat celou řadu služeb, ideálně je propojit a vhodně nakombinovat v rámci prodejní strategie.
  • Tam, kde se přes poledne nebo po pracovní době tvoří dlouhé fronty, pomůže kiosek umístěný přímo na pobočce snadno a rychle odbavit většinu klientů.
  • Dostupnost kiosku může být 7x24 hodin, což pro pobočkovou síť často není realizovatelné nebo se to nevyplatí.
  • Orientace po pracovní ploše samoobslužného kiosku je intuitivní, lidé se snadno naučí jak zařízení ovládat.

Do Česka přicházejí nové samoobslužné kiosky

Podle současných trendů očekáváme nárůst využití těchto samoobslužných kiosků, a to nejen ve finančních institucích, ale i službách, úřadech, prostě všude tam, kde bude mít smysl zjednodušit a zrychlit obsluhu klientů, zvýšit dostupnost služeb a přitom zachovat osobní přístup.

Více naleznete na stránkách www.unicornsystems.eu

Autor:


Hlavní zprávy

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.