Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Divadlo, sport, obchod? Výstaviště zvládne všechno, říká šéf veletrhů

Komerční sdělení   0:01aktualizováno  0:01
Brněnské výstaviště má za sebou nejlepší „pokrizovou“ sezonu. Tržby se poprvé od roku 2008 vrátily nad jednu miliardu i díky skvěle obsazenému strojírenskému veletrhu. A podle šéfa jedné z nejvýznamnějších jihomoravských firem to není náhoda. „Firmy opět investují do marketingu a my rosteme spolu s ekonomikou.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Divadlo, sport, obchod? Výstaviště zvládne všechno, říká šéf veletrhů. | foto: Velterhy Brno, a.s.

Zároveň se ale soustředíme na to, jak areál využít mezi veletrhy,“ říká generální ředitel Veletrhů Brno Jiří Kuliš.

Znamenají loňské hospodářské výsledky, že krizová léta skončila?
Je třeba být v úsudcích opatrný, ale rozhodně můžu říct, že od loňska plánujeme vždy kladný hospodářský výsledek. Letos tak silný jako v roce 2016 nebude, protože v sudých a lichých letech je jiná struktura akcí.

Dají se přivést na výstaviště další nové veletrhy?
Je třeba sledovat trh a nové trendy co nejdřív podchytit. Letos obnovujeme značku veletrhu Urbis s tématem Smart City, nový projekt Natur Expo se zaměří na využití vody v krajině. Nové projekty jsou ale většinou první tři roky ztrátové, vytvořit nový veletrh je běh na dlouhou trať. Proto se soustředíme i na neveletržní akce.

Divadlo, sport, obchod? Výstaviště zvládne všechno, říká šéf veletrhů.

Myslíte konferenční využití areálu?
Zdaleka nejen to. Brněnské výstaviště je naprosto unikátní multifunkční prostor. Můžete zde udělat seminář pro dvacet lidí stejně dobře jako konferenci pro tři tisíce účastníků, běžecký závod pro pět tisíc lidí nebo koncert pro padesát tisíc lidí. O desítkách akcí, které se v areálu konají, ani veřejnost neví, protože si to naši zákazníci nepřejí. Děláme ale vše pro to, aby byl areál využitý takřka nepřetržitě.

Jak konkrétně?
Spolupracujeme s řadou agentur, pořadateli takovýchto akcí. Snažíme se do Brna dostat mezinárodní kongresy. Velkou výzvou pro nás letos bude například hostování Národního divadla v Brně. Na několik měsíců se staneme domácí scénou Janáčkova divadla, které prochází rekonstrukcí. Po padesáti letech se na výstaviště vrátí závody formulí.

Divadlo, sport, obchod? Výstaviště zvládne všechno, říká šéf veletrhů.

Výstaviště může být divadlem, závodním okruhem, galerií, filmovým ateliérem, sportovištěm. A to všechno klidně v jeden den! A všech těchto funkcí se dokáže zhostit s vysokou kvalitou. Ukažte mi jiný prostor ve střední Evropě, který to dokáže. Pro Brno je to poklad.

Takže pokud si chci pronajmout výstaviště, stačí prostě zavolat?
Máme speciální oddělení, které pronájmy pro neveletržní akce řeší. Pomohou vám najít nejlepší prostor a vyřeší i specifické požadavky. Paradoxně největší omezení je dnes nabitý kalendář. Když připočtete veletrhy a jejich montáž, jsme v nejnabitějších měsících – třeba květnu a říjnu – v podstatě obsazeni. A i jindy musíme termíny hledat.

Divadlo, sport, obchod? Výstaviště zvládne všechno, říká šéf veletrhů.

Stoprocentním vlastníkem společnosti se loni stalo město Brno. Projevilo se to nějak?
Pro naše vystavovatele a další zákazníky je všechno stejné. Jsme obchodní firmou, která primárně pořádá veletrhy a snaží se o co nejefektivnější využití areálu výstaviště. S městem velmi intenzivně komunikujeme a snažíme se propojit zájmy obou stran. Důležité je, že nikdo nezpochybňuje, že přednostním účelem výstaviště je pořádání veletrhů. Nikdo jistě nechce rušit tradici, na níž město Brno staví skoro 60 let.

Hlavní zprávy

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.