Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Divadlo SemTamFór přineslo to nejlepší ze zájezdů i do Prahy

Komerční sdělení   0:01aktualizováno  0:01
Divadlo SemTamFór je v Praze již dva měsíce. Jak se divadlu v hlavním městě daří a co plánují na příští rok, nám sdělil principál nového pražského divadla SemTamFór Jan Julínek.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Divadlo SemTamFór přineslo to nejlepší ze zájezdů i do Prahy | foto: SemTamFór

Co se dělo za ty dva měsíce od prvního představení v Praze?
V podstatě jsme odehráli celý náš repertoár. A to jak pohádky, tak večerní komedie a ustálili jsme se v jednom prostoru, takže od ledna hrajeme jen v divadle Perštýn v Praze 1.

Ověřili jsme si reakce publika a už víme, čím je umíme zaujmout více, čím méně a podle toho budeme skládat náš další program. Chceme nabízet jen to nejlepší a posunout se do vyšší pražské ligy. Zbytek republiky nás už dobře zná a chodí se za námi dobře pobavit, ale o Prahu musíme zabojovat.

V čem je SemTamFór jiný než ostatní divadla?
Společným prvkem všech našich inscenací je jednoduchá scéna. Veškerá energie je směřována právě na herce a to mají diváci na našich představeních nejradši.

Co připravujete na jaro?
Chystáme se rozšířit jak repertoár, tak herecký ansámbl. Momentálně jednáme s několika herci. Hledáme opravdové talenty, kteří umí „dýchat stejný vzduch“, jako my. Nadále u nás však bude hostovat např. Tomáš Červinek za Švandova divadla nebo Marek Příkazký ze Zlína, který je teď dost vytížený, zejména kvůli roli Jiřího Ovčáčka.

Divadlo SemTamFór přineslo to nejlepší ze zájezdů i do Prahy

A novinky v repertoáru?
Právě se dokončuje autorský text, který se zaměří na českou historii a humorným způsobem bude hledat paralely mezi Janem Žižkou a současnou politickou a společenskou situací. Kromě toho připravujeme kabaret, který bude mít premiéru v únoru. Máme velké plány i s cílovou skupinou maminky a děti, hraní pro ně nám vlévá optimismus do žil.

Jaké jsou cíle divadla a jak jich chcete dosáhnout?
Cílem pro nás zůstává najít si v Praze svou diváckou základnu. Samozřejmě to není jednoduché, ale veškeré reakce na, zatím odehraná, představení jsou velmi kladné. Tak věříme, že si k nám najdou cestu i další diváci. Vidíme za tak krátkou dobu významný progres, takže není proč z naší cesty ustupovat, spíše „přitlačíme na pilu“. Děláme činoherní divadlo, žádnou alternu, ale s důrazem na herecký projev a to si získává oblibu.

Divadlo SemTamFór přineslo to nejlepší ze zájezdů i do Prahy

Takže jde všechno hladce?
Tak to bych si rozhodně nedovolil tvrdit. Nemalou komplikací jsou pro nás samozřejmě finance. V současné době intenzivně hledáme generálního partnera, kterého by náš způsob divadla oslovil a podpořil by nové malé divadlo v centru Prahy výměnou za vše, co umíme nabídnout, a není toho málo.

Složitější je i propagace, protože ta je v Praze velmi drahá a nemůžeme si ji dovolit, proto zatím propagujeme přes sociální sítě apod., takže to trvá o dost déle. Nedaří se nám například dostat do oficiálních programů pražských divadel. Na spoustu požadavků na zveřejnění není vůbec reagováno, ale s tím se popereme. V divadle ale máme pravidlo: problémy nejsou, jsou pouze situace k řešení. A hlavně vše řešíme energicky a s chutí a to je vidět na našich představeních.

Hlavní zprávy

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.