Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Digitalizace českých měst

Komerční sdělení   11:00aktualizováno  11:00
V krizových obdobích pokrokové technologie katalyzují rozvoj nových forem komunikace. V současnosti jsme se ocitli na prahu globální digitalizace, a proto i outdoorová média nakročují tímto směrem.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Česká technologie pro české prostředí | foto: ahr

Vlny zájmu způsobují nadšené reakce ze zahraničí, kde digitalizace již léta prostupuje městskými aglomeracemi Londýna, New Yorku, Hong Kongu… Nastal zlomový okamžik pro zvýšení efektivity venkovní reklamy.

Imagine LED obrazovky se neodmyslitelně vepsaly do tváře mnoha českých měst. Originální česká technologie plně respektuje české prostředí a to nejen technickými parametry, také přizpůsobením se právním předpisům našeho státu a lokálním klimatickým podmínkám.

Technické parametry kopírují potřebu kvalitně a intenzivně svítit během ostrého poledního slunce a na druhou stranu snášet extrémní výkyvy počasí.

Česká technologie pro české prostředí

LED obrazovky najdou své využití jak ve venkovním prostředí, také v interiérech s nutností vytvořit rozměrnější obrazovou plochu. Proto jsou imagine obrazovky vyráběné v několika variantách bodových roztečí. Modulární systém, možné přirovnat ke stavebnici, dovoluje kombinaci jednotlivých dílů v rozměrově i tvarově volitelné obrazové plochy.

To je také podmínkou pro instalaci v prostorách, kde je předem dán rozměr plochy obrazovky celkovými dispozicemi budovy, nebo prostoru pro instalaci. Z obrazových modulů také snadno vytvoříte rozměry běžných reklamních ploch jako televizní poměr stran 4:3 a 16:9, nebo rozměry billboardů a bigboardů.

Přímé přenosy

Zásadním parametrem LED obrazovek je kvalita obrazu odrážející se v intenzitě svitu, barevné stálosti a celistvosti obrazu. Imagine obrazovky překračují parametry svítivosti jiných obrazovek až o 60 %, kdy rozteč 20 mm nabízí intenzitu 9.600 NIT a rozteč 15 mm poskytuje neuvěřitelných 15.000 NIT. Ruku v ruce s vyšší intenzitou svitu jde úspora elektrické energie, imagine LED vyzařují světlo, nikoli tepelnou energii.

Celkové úspory za elektřinu tak kopírují vysokou intenzitu a 60 % úspory energie je každý měsíc znatelně poznat na faktuře dodavatele elektrické energie. Každá svítící součástka je zkontrolována a normalizována na stejnou hladinu s ostatními. To zajišťuje celistvý obraz při nepřetržitém provozu obrazovky.

Sportovní akceOd obrazovky se očekává provoz i 24 hodin denně sedm dní v týdnu a české klimatické podmínky kladou vysoké nároky nejen na obrazovou plochu. Důležitá je také celá technická koncepce, která musí odolávat zimním mrazům i vysokým letním teplotám, dešti, vlhkosti, smogu a rozličným povětrnostním podmínkám.Vodotěsné imagine obrazovky vzájemnou duplikací napájecích zdrojů, řídících jednotek a jištěním spojů proti odpojení, eliminují jakékoli výpadky činnosti a zajišťují tak bezúdržbový provoz.

Majitelé obrazovek ovlivňují řídící aplikaci

Aby bylo možné využít vlastností obrazovek naplno, je nutná řídící aplikace zajišťující kvalitní tvorbu a úpravu vysílaného obsahu. Pod hesly jednoduchost, účelnost, maximalizace možností a české prostředí se na vývoji aplikace podílejí sami majitelé obrazovek.

Kulturní akceMajitelům obrazovek tato spolupráce umožňuje reflexi na jejich specifické požadavky a výrobci vazba na zákazníka dává důležité podněty k dalšímu vývoji. Jakákoli aktualizace aplikace je z tohoto důvodu doživotně volně k dispozici pro všechny majitele obrazovek.

Tento model kooperace výrobce s majiteli obrazovek se natolik osvědčil, že aplikace našla široké využití jak na reklamních obrazovkách, také v roli aplikace řídící přímé přenosy na sportovištích a v pronájmech obrazovek na kulturní a společenské akce.

Všechny výše zmíněné vlastnosti imagine obrazovek jsou korunovány tříletou zárukou a sedmiletou smluvní garancí pozáručního servisu.

Více informací naleznete na www.scoremaster.cz

Autor:

Hlavní zprávy

Další z rubriky

Mobilní appka roku? Smart Banka od MONETA Money Bank
Mobilní appka roku? Smart Banka od MONETA Money Bank

Pokročilá aplikace pro mobilní telefony Smart Banka se stala absolutním vítězem soutěže Mobilní aplikace roku 2017, kde o hlasy poroty a veřejnosti usilovalo...  celý článek

Kdo fotí víc selfie: muži, nebo ženy? Výsledek vás možná překvapí.
Kdo fotí víc selfie: muži, nebo ženy? Výsledek vás možná překvapí

Léto je v plném proudu a víc než kdykoliv jindy teď máme mobilní telefon neustále po ruce. Umíte si ještě představit, vyrazit někam bez něho? Usnadňuje nám...  celý článek

Kde mám ty klíče? Revoluci v hledání věcí představuje Beenode.
Bojíte se krádeže auta? Pomůže vám bezplatná aplikace Beenode

Podle policejních statistik bylo jen za rok 2015 odcizeno 6292 aut. Spousta z nich obratem nenávratně zmizí v zahraničí nebo je rozebráno na součástky. Staňte...  celý článek

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.