Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Developerské firmy používají nové taktiky a služby

Komerční sdělení   7:00aktualizováno  7:00
Požadavky kupujících na novostavby se za poslední roky významně změnily. Bytů je dostatek a lidé mnohem více zvažují, jakou nemovitost si koupí. Developerské firmy si to uvědomují a snaží se vyjít kupujícím vstříc. Čím vším se developerské firmy snaží zájemce o bydlení nalákat?

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Developerské firmy používají nové taktiky a služby | foto: REAL-CITY

Zájemci o nové bydlení si dnes zcela jistě mají z čeho vybírat. Alespoň to tak vypadá na první pohled při sledování nabídek developerských projektů, kdy některé po určité době stagnace znovu oživují a na před časem opuštěných staveništích je znovu čilý ruch. Na druhé straně developerské firmy budují zcela nové projekty, které se snaží reagovat na aktuální požadované trendy nového bydlení a chtějí být pro zájemce tou správnou volbou.

"Renomované developerské firmy opouštějí kdysi tradiční destinace a realizují projekty, které svými synergiemi ještě ekonomičtěji dokáží propojit atraktivitu lokalit pro moderní bydlení v příjemném prostředí, ale i kvalitu stavebních technologií, finanční dostupnost i komplexnost a tvárnost infrastruktury a občanské vybavenosti. To všechno totiž lidé při výběru svého nového domova prioritně preferují," říká Roya Ravanbakhsh, majitelka společnosti Multimedia Solution, která se věnuje realitnímu světu už jedenáct let pod značkou Real-City.

Developerské firmy si uvědomují, že lokalita hraje prim

V současnosti se výstavba rodinných domů přesunula za hranice měst. "Města svojí hustotou zástavby prakticky neumožňují novou výstavbu rodinných domů. Jedná se pouze o ojedinělé projekty v okrajových lokalitách," hodnotí současnou situaci Ing. Vladimír Srp.

Lokální umístění patří k jednomu z hlavních kritérií při výběru novostavby. Největší zájem evidují developerské firmy o lokality umístěné v srdci zeleně, a přitom v dostupné vzdálenosti od centra velkého města. Ideální lokalita přitom musí disponovat i dobrou infrastrukturou a občanskou vybaveností.

Standardy a architektonické řešení

Roya Ravanbakhsh, majitelka společnosti Multimedia Solution

Roya Ravanbakhsh, majitelka společnosti Multimedia Solution

Dalším faktorem, který významně ovlivňuje rozhodování při koupi novostavby většinu zájemců, je vhodné architektonické řešení.

"Propojit takové řešení s lokálním umístěním a odpovídajícím standardem není vždy pro developerské firmy jednoduché, přesto se to začíná úspěšně dařit v mnoha případech. Ucelený přehled a výběr těch nejlepších projektů najdete nejen na www.realcity.cz v sekci novostavby, ale i na www.novostavby-realcity.cz," upozorňuje Roya Ravanbakhsh.

Současný klient ovšem vyžaduje i vysoký standard - ideálně již v ceně. Většina "dobrých" projektů tato kritéria již splňuje. Lze tak za základní cenu pořídit poměrně vysoký standard vnitřního vybavení. Kromě toho se začíná ukazovat i další faktor, který berou developerské firmy v potaz, a tím je energetická náročnost stavby.

Když nemáte dostatek financí

Dnes už nehraje roli ani nedostatek financí. Developerské firmy v reakci na současnou situaci začaly nabízet nové družstevní bydlení. Nová taktika přináší ovoce a slibuje celou řadu výhod:

  • Družstevní bydlení je vhodné i pro mladé rodiny, které nedosáhnou na potřebnou hypotéku nebo nechtějí absolvovat kolečko schvalování příslušného úvěru.
  • Nemusíte předkládat výši vašeho příjmu ani daňové přiznání. Nehraje roli ani věk.
  • Družstevní byt si můžete pořídit i za účelem investice do nemovitosti.
  • Byt můžete dál pronajímat a nájemník za vás hradí měsíční platby nájemného. Na rozdíl od pořízení bytu prostřednictvím čerpání klasické hypotéky se nezadlužíte bance.
  • Stačí vám například pouze 25 % vlastních zdrojů, zbytek ceny bytu zaplatíte formou nájmu. Když splatíte více, snížíte si nájemné.

Vše nasvědčuje tomu, že se realitní trh vyvíjí správným směrem. Výběr ideálního domova je ovšem jen na vás. Věříme, že bude správný.

Autor:


Hlavní zprávy

Baví vás vaření?
Baví vás vaření?

Inspirujte se recepty na eMimino.cz

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.