Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Desatero tváří osobnosti je zastoupeno v designových kolekcích brýlí

Komerční sdělení   7:00aktualizováno  7:00
Koncept Desatero tváří osobnosti od ŽILKA OPTIK STUDIO vychází z několikaletých studií fyziognomie obličeje i charakterů osobnosti. Výsledkem jsou designově rozdílné kolekce brýlí, které podtrhují vaši osobnost.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Desatero tváří osobnosti je zastoupeno v designových kolekcích brýlí | foto: ŽILKA OPTIK STUDIO s.r.o.

Percepce neboli vnímání obličeje, potažmo sociální percepce je způsob, jakým vnímá­me ostatní osoby. U nás lidí je zcela klíčová pro orientaci ve společnosti, odhadování vlastností, vytváření obrazu osobnosti a jeho úspěchu, ať už v osobním, nebo pracovním procesu. Hraje významnou úlohu i v jazykové metafoře: něco bez tváře, někdo ztratil tvář, někdo či něco tvář teprve získává.

Obličeji věnujeme zdaleka největší pozornost při sociálních interakcích. Vypovídá o nás mnoho informací. Pohlaví, věk, sociál­ní postavení, zdraví, kulturu. Obličej v nás vytváří pozitivní nebo negativní pocity. Jeho prostřednictvím poznáváme, jak se cítíme a ke komu co cítíme, kam patříme, kdo jsme. Obličej není jen jednou z částí našeho těla, ale odráží vše, čím jsme zvláštní a čím se odlišujeme od ostatních. Konfucius řekl: „Dítě za svůj obličej nemůže, ale dospělý je za svůj zevnějšek zodpovědný.“

Brýle utvářejí první dojem

Tento podprahový filtr vizuálního hodnocení je nám dán od přírody a má své zákonitos­ti. Jejich znalost je pro stylistu brýlí zcela zásadní. Brýle formují povahový rys a utvářejí první dojem, protože oční kontakt je základním komunikačním kanálem naší osoby. Sebeprezentace se děje na základě exponování vlastního jevu. Pokud k vám bytostně patří, jste to vy a stává se vaším rysem. Cokoli se objeví ve vašem obličeji, ovlivní uspo­řádání podprahových schémat pozitivní či negativní reakce vás i okolí.

Desatero tváří osobnosti je zastoupeno v designových kolekcích brýlí

Desatero tváří osobnosti v ŽILKA OPTIK STUDIO

Několik let studia fyziognomie obličeje, charakterů osobnosti, emoční složky designu a stylizace, přivedlo ŽILKA OPTIK STUDIO k myšlence zpracovat tyto poznatky do celku a nabídnout je ve službě zákazníkům.

Koncept „Desatero tváří osobnosti“ vychází z definice introverta a extroverta. Tyto dvě skupiny jsou děleny do dalších emočních rovin zastoupených v designových rozdílných kolekcí. Styling je založen na znalostech fyziognomie obličeje a jeho vypovídající hodnotě, emoční hodnotě designu a tempera­mentu osobnosti. Tato odborná témata diskutujeme při stylingu brýlí na míru jakékoli osobnosti.

Jedinečná technologie zkoušení brýlí

Nová technologie zkoušení brýlí nabízí vidět se na velkém monitoru v za­mýšlených brýlích navzdory vaší dioptrické vadě. Tím to ale nekončí. Vidíte se nejen v různě působivých modelech, ale jste přímo zakomponováni i do různých tematických situací tak, abyste měli lepší představivost o svém působení v sociálních interakcích.

Technologie poslouží i těm, kteří se při sundání svých dioptrických brýlí přirozeně ne­vidí. Nedílnou součástí poradenství je etiketa použití vhodného designu do daného společenského prostředí. Pohodlí, správná velikost, tvar nebo barva je samozřejmostí, o které není třeba psát.

Více informací o ŽILKA OPTIK STUDIO a jeho kompletní sortiment i služby najdete na www.zilkastudio.cz.

 

Autor:

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.