Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Darujte Den jak sen: celosvětově nejprodávanější zážitkový dárek

Komerční sdělení   7:00aktualizováno  7:00
Allegria - Firma na zážitky koupila konkurenční značku Den jak sen a přetvořila ji na nový zážitkový produkt. K dostání bude především v retailových řetězcích. V Evropě se takto ročně prodají zážitky za téměř 500 milionů Euro (přibližně 12 miliard korun). Darujte i vy Den jak sen.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Safari jízda Hummerem H1. | foto: Firma na zážitky

Den jak sen - nová značka společnosti Firma na zážitky - funguje jednoduše. V nabídce naleznete 8 tématických balíčků - Relaxační pobyty pro dva, Adrenalin a sport, Gurmánské zážitky, Super jízda, Pro výjimečnou ženu, Pro náročného muže a Nejoblíbenější zážitky.

Každý z nich obsahuje tištěný katalog s kontakty na provozovatele zážitků a voucher, který slouží jako vstupenka. Cenové rozmezí dárků začíná už na 499 a končí na 3 499 korunách.

Aromadrenážní masáž včetně líčení

Aromadrenážní masáž včetně líčení

Den jak sen, jak to funguje?

Praktická ukázka: pokud má někdo rád dobré jídlo, darujte mu balíček "Gurmánské zážitky" - je v něm katalog s 45 unikátními zážitky a jedním voucherem - je jenom na obdarovaném, který si vybere, u kterého dodavatele svůj voucher uplatní.

"Při sestavování balíčků jsme čerpali z mnoholetých zkušeností - soustředili jsme se na nejvyhledávanější tématické oblasti, kvalitu zážitků a dostatečnou kapacitu provozovatelů, dostupnost po celé republice a příznivou cenovou hladinu," vysvětluje Linda Vavříková, zakladatelka společnosti Firma na zážitky, s.r.o.

Osm dárkových balíčků obsahuje celkem přes 500 zážitků. Rezervační proces je jednoduchý a přímočarý, aby byl schopen odbavit co největší počet klientů.

8 tématických balíčků

"Je to jednoduchý systém, při kterém do jednání mezi spotřebitelem a dodavatelem nevstupuje třetí strana. Vouchery mají platnost 2 roky, takže klient má hodně času a dostatečný počet variant, kdy a kde voucher uplatnit  - navíc mu po absolvování zážitku zůstává katalog se všemi kontakty. Vždy aktuální informace pak klient najde na našich webových stránkách," říká Josef Dvořák, produktový a marketingový ředitel Firmy na zážitky.

Hypermarkety Tesco, síť knihkupectví Neoluxor, elektroprodejny Euronics, řetězec se sportovním zbožím Hervis sport, dárkové služby Giftissimo. To jsou retailoví partneři, u kterých od druhé poloviny července na Den jak sen narazíte (eshop www.denjaksen.cz a prodejní stánek v OC Chodov v Praze fungují už od začátku července). Pro začátek padesát míst po celé republice, od září (na hlavní vánoční sezónu) je jich naplánováno až 300.

Firma na zážitky

Firma na zážitky, s.r.o. (FNZ) vznikla v roce 2006 a je zakladatelem a průkopníkem zážitkového trhu v ČR. V roce 2009 se společníkem Vavříkové stala největší česká mediální skupina Media Bohemia Daniela Sedláčka. Díky její intenzivní podpoře se FNZ podařilo získat naprostou většinu zážitkového trhu a rozšířit její dárkové portfolio o další značky.

Mezi produkty FNZ nyní patří Allegria - Firma na zážitky (www.firmanazazitky.cz), Dobrý koš (www.dobrykos.cz) a Den jak sen (www.denjaksen.cz).

logo Den jak sen
Autor:

Nejčtenější

Vinylová podlaha Thermofix – Dub chocolade
Podlaha pro rychlou a snadnou údržbu

Podlahy v domácnosti často čelí vysoké zátěži. Hledáte takovou, u které se nemusíte bát rozlitého pití nebo že vám ji...

Holčička, nebo chlapeček? Stačí si vybrat! Známe recept...
Holčička, nebo chlapeček? Stačí si vybrat! Známe recept...

Plánujete pořízení miminka? Přejete si mít chlapečka, který bude pokračovatelem rodu, nebo vám tento historicky...

Vinylová podlaha Thermofix – Teak stříbrný
Podlaha v dětském pokoji musí být teplá a měkká

Hledáte nejlepší podlahu do dětského pokoje pro svou ratolest a nevíte, jaký z materiálů podlahovin zvolit? Chcete, aby...

Westray Barcelona - nejnovější trendy v nábytkářství -  dekory dřeva...
Novinky od Oresi: Moderní kuchyně pro život a radost z vaření

Současné kuchyně se stále vyvíjejí, aby nám přinášely víc komfortu a radosti. Oresi je největší prodejce kuchyní na...

Léto s Huawei má pořádnou šťávu
Léto s Huawei má pořádnou šťávu

Umíte si vůbec představit vyrazit v létě někam bez svého telefonu v kapse? Sotva! Vždyť celý rok telefon nedáme z ruky.

Další z rubriky

Je pro prvňáčka vhodnější aktovka, nebo školní batoh?
Je pro prvňáčka vhodnější aktovka, nebo školní batoh?

Chystá se vaše dítě poprvé do školy a stále váháte, jestli je pro něj vhodnější aktovka, nebo školní batoh? Pojďme se...

Aleně pomohl Fond na podporu rodičů samoživitelů v nouzi.
Aleně pomohl Fond na podporu rodičů samoživitelů v nouzi

Psal se květen 2014. Budou to brzy tři roky, ale paní Alena nikdy nezapomene na chvíli, kdy stála mezi dveřmi a...

Malé přírodní kuličky ozvláštní váš nápoj, dodají mu novou chuť i konzistenci.
Bazalkové semínko nepatří do truhlíku, ale do jarního drinku

Každý večer stále to stejné, nezapomenout si namočit na zítřejší snídani semínka. Tak tomu je konec. Vyzkoušejte...

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.