Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Dámy a pánové, nahoďte vrtule a pohřběte negativní dědictví ekonomické krize

Komerční sdělení   7:00aktualizováno  7:00
Kam se poděla loajalita a motivace zaměstnanců v průběhu období, kdy svět ovládla ekonomická krize? Celoevropský výzkum společnosti Krauthammer ukázal, že toto období znamenalo pro mnoho manažerů i pro jejich týmy bolestivou zkušenost.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Projekt Nahoďte vrtule k opětovnému nastartování pozitivní růstové křivky | foto: Krauthammer Czech Republic, s.r.o.

Snižování nákladů, restrukturalizace a další nepopulární opatření způsobily zhoršení motivace zaměstnanců, jejich loajality i ochoty podat vysoký výkon.

Tato situace není dobrým výchozím bodem pro následující měsíce, kdy bude ekonomická krize ve většině odvětví zvolna ustupovat a společnosti budou od každého pracovníka potřebovat plné nasazení, pro-aktivitu a pozitivní přístup. Jak tuto výzvu zvládnout?

Nahoďte vrtule!

Přihlaste se na bezplatnou prezentaci a workshop projektu Nahoďte vrtule!, který se koná v Technické knihovně 8. října 2010.

Řešení I: Motivace zaměstnanců – Standardní řešení nefungují, pokud chceme dosáhnout nestandardních výkonů

K opětovnému nastartování pozitivní růstové křivky poté, co skončila ekonomická krize, je třeba pracovat s vyváženou kombinací finanční motivace zaměstnanců, systémového přístupu v řízení výkonu a leadershipu.

Při analýze zaměřené na příčiny neúspěchů v této oblasti se jako klíčový faktor ukázal leadership. Více než 70 % selhání bylo na straně manažerů, kteří nedokázali vytvořit novu pozitivní vizi, nebo jí nebyli schopni frustrovaným a demotivovaným podřízeným úspěšně komunikovat.

vrtule

Řešení II: Motivace zaměstnanců se odvíjí od motivace manažerů

Hlavním krokem zlepšení motivace zaměstnanců a jejich loajality poté, co se ekonomická krize chýlí ke konci, je osobní příklad. Manažeři jsou vždy příkladem pro své podřízené, ale nejsou ve svém přístupu a chování vždy příkladní. Jedná se o jednu z nejobtížnějších manažerských disciplín.

Vytvořit sám v sobě takové množství pozitivní energie, která ovlivní přístup ostatních a svým chováním nastartovat proces, ke kterému se ostatní přidají.

Pokud analyzujeme úspěchy velkých vůdců, velitelů, manažerů tak zjistíme, že v kritických situacích měli často strach a sami nevěřili v dosažení stanovených cílů. Našli však odvahu a energii svůj entuziasmus a nadšení předstírat. To pro překonání kritického momentu zcela stačilo.

Řešení III: Špatná motivace zaměstnanců nemusí být chybou lidského faktoru

Při snaze o opětovné nastartování loajality a motivace zaměstnanců se příliš často spoléhá na to, že řešení je jen ve faktorech spojených s lidmi. Není to pravda. Nedávný výzkum American Society for Training and Development zjistil, že téměř 60 % příčin neuspokojivých výsledků je způsobeno procesy a systémy, ve kterých lidé pracují.

Končící ekonomická krize velmi často změnila podnikatelské prostředí. Před tím, než začneme pracovat s lidmi, je třeba často nově nastavit parametry prostředí, ve kterém pracují. Jen tak se naše úsilí v oblasti motivace zaměstnanců nemine účinkem.

O společnosti Krauthammer

Společnost Krauthammer, která se zaměřuje na koučink, trénink a consulting, plní potřeby klientů na celém světě. Pro klienty je jméno Krauthammer synonymem skutečného zlepšení výkonu. Jejím hlavním záměrem je propojování individuálních, týmových a korporátních dimenzí.

Společnost Krauthammer byla založena v roce 1971 a má přes 300 konzultantů a zaměstnanců poskytujících služby ve více než 50 zemích v 15 jazycích. Interní konzistence a pokračující profesionální rozvoj konzultantů je zajišťován čtyřmi každoročními školeními na Krauthammer University, kde každý konzultant stráví mezi 2 až 3 týdny ročně. www.krauthammer.cz.

Autor:

Hlavní zprávy

Další z rubriky

Ferratum Barometer: Za co budou Češi letošní léto nejvíce utrácet?
Ferratum Barometer: Za co budou Češi letošní léto nejvíce utrácet?

Již čtvrtým rokem proběhl mezinárodní letní dotazník Ferratum Barometer srovnávající výdajové návyky 16 zemí Evropy a Commonwealthu. Ten je pravidelně prováděn...  celý článek

Konsolidace půjček je u lidí stále vyhledávanější .
Konsolidace půjček je u lidí stále vyhledávanější

Platíte každý měsíc leasing na automobil, hypotéku, půjčku na rekonstrukci a další drobné úvěry? Přestáváte mít přehled o tom, kdy máte kterou půjčku zaplatit?...  celý článek

UNYP poskytuje svým studentům nejlepší kariérní příležitosti.
UNYP poskytuje svým studentům nejlepší kariérní příležitosti

Na Univerzity of New York in Prague (UNYP) se uskutečnil zatím nejúspěšnější kariérový týden. Týden kariéry - UNYP Career Week -zahrnoval řadu akcí, které...  celý článek

Dumrealit.cz/Development
Obchodník - realitní specialista

Dumrealit.cz/Development
Zlínský kraj
nabízený plat: 35 000 - 100 000 Kč

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.