Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Čtení nás baví aneb s Albertem za dětskými hrdiny na stránky knih

Komerční sdělení   7:00aktualizováno  7:00
Albert spolu s nakladatelstvím Albatros a Českou televizí spouští kampaň na podporu čtení u dětí.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Čtení nás baví – s Albertem za dětskými hrdiny na stránky knih. Dětská knihovnička Albatros | foto: AHOLD Czech Republic, a.s.

Životní styl dnešní doby je silně provázaný s elektronickými médii a nejinak je tomu v případě dětí, a to i těch menších. Stále více času tráví u televize, počítačů či telefonů. Dostat je od obrazovek a monitorů k jiným, prospěšnějším činnostem, jako je právě čtení, je stále náročnější. Albert proto spouští novou kampaň Dětská knihovnička, jež děti ve čtení knih podporuje.

Dětská knihovnička Albatros

Digitální svět za obrazovkou děti fascinuje, audiovizuální vjem je pestrý, dynamický a mnohem jednodušeji se vstřebává. Filmy i hry jsou profesionálně a graficky poutavě zpracované a snadno je přenesou do fiktivních světů, které jsou barvité a možná i přesahují jejich vlastní fantazii. Jenže jde o fantazii někoho jiného, v tomto případě výtvarníků a designérů, a děti nejenže takový obsah pouze konzumují, nerozvíjejí ani své schopnosti a svou představivost.

Aby děti více četly, je třeba je ke knihám přivést nenásilnou formou. Pokud k tomu budou nuceny, těžko si ke čtení vytvoří kladný vztah. Je tedy třeba v nich vyvolat o knihy zájem, který je pak bude provázet celý život, a díky kterému budou knihy samy vyhledávat a trávit s nimi více času.

Albert logo

Za tímto účelem se Albert spojil s nakladatelstvím Albatros a Českou televizí a přináší Dětskou knihovničku – sérii knih s příběhy z nejoblíbenějších večerníčků. Hrdiny těchto příběhů děti dobře znají z obrazovek, a proto pro ně bude snazší se sžít s milovanými postavičkami v knižní formě. Celkem osm knih, ve kterých nechybí Rumcajs či Bob s Bobkem, mohou zákazníci získat v prodejnách Albert za body, které získají při nákupu zboží.

Dětská knihovnička Albatros
Dětská knihovnička Albatros
Dětská knihovnička Albatros

Knihy dětem pomáhají rozvíjet fantazii a představovat si příběhy tak, jak chtějí. Také díky nim poznávají spoustu nových věcí a rozšiřují se jim obzory. Zároveň je to ideální příležitost pro rodiče, jak jim při objevování světa pomoci a například společným čtením prohlubovat vzájemný vztah.

Autor:

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.