Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Co vše získáte investicemi do kvalitních pneumatik?

Komerční sdělení   7:00aktualizováno  7:00
Že nevíte, proč byste si měli připlácet za pneumatiky, když se jedná jen o kus „gumy“? Níže Vám řekneme, jaké výhody získáte, pokud si koupíte kvalitní pneumatiky, jež pochází od renomovaného výrobce a které před uvedením na trh byly řádně testovány.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Co vše získáte investicemi do kvalitních pneumatik? | foto: Continental Automotive Czech Republic s.r.o.

Jedná se přitom o výhody, které oceníte nejen při prudkém brždění či zatáčení ale také při jízdě v běžném městském provozu.

Skvělé držení trakce

Pneumatiky společnosti Continental najedou před uvedením do prodeje vzdálenost rovnající se zhruba čtyřnásobku obvodu Zeměkoule. Jedním z testovaných faktorů je i schopnost pneumatiky udržet směr v zatáčkách (a to na různých typech povrchu) a samozřejmě i schopnost zastavení automobilu v rozumné vzdálenosti (i toto je testováno na různých typech povrchu, od suché vozovky, přes mokrou vozovku a štěrk až po vozovku pokrytou sněhem).

V neposlední řadě je také testována schopnost pneumatiky odolat aquaplanningu, a to jak v různé rychlosti, tak při různé hloubce dezénu.

Dezén poskytující maximální grip

To platí hlavně u pneumatik určených pro terénní auta, kdy by pneumatika měla být schopna zajistit řidiči dostatečný grip v bahně, na písku i štěrku. U klasických „silničních“ pneumatik je pak schopnost dostatečného gripu důležitá u zimních pneumatik. Jedním z míst, kde Continental tuto schopnost prověřuje je i jeho testovací dráha ve Finsku, konkrétně kousek od obce Levi, jež se nachází za polárním kruhem (pokud pneumatika uspěje zde, tak jízdu po dálnici přes Vysočinu zvládne hravě).

Příznivý vliv na spotřebu

Příklad EU štítku pro pneumatiky

Příklad EU štítku pro pneumatiky

Dezén pneumatiky by měl být rovněž navržen tak, aby při jízdě nevytvářel zbytečný valivý odpor a nenavyšoval tak spotřebu. Informace o vlivu na spotřebu je jedním z parametrů uvedených na štítku pneumatiky. Níže uvádíme příklad znázornění této informace na štítku s hodnotami pneumatiky ContiEcoContact 5

Lepší komfort jízdy

Kvalitně navržená pneumatika minimalizuje míru hluku přenášeného od kol směrem do kabiny a zároveň tlumí nerovnosti na vozovce, tj. nedochází k přesunu vlivu těchto nerovností k řidiči a dalším pasažérům.

I informace o úrovni vydávaného hluku je jedním z parametrů uvedených na štítku, jímž jsou pneumatiky označeny (viz výše).

Jak vybrat správnou pneumatiku?

Pokud nejste spokojeni s Vaší stávající značkou pneumatik či by Vás zajímalo, jestli jiné pneumatiky nenabízí lepší jízdní vlastnosti, můžete se při výběru nové značky řídit např. nezávislými testy. Mezi ty nejrespektovanější patří testy ADAC (největší německy auto-moto klub), ACE Lenkrad (německý auto-moto klub), Auto Zeitung (odborný magazín), Auto Bild (odborný magazín) a Tyre Reviews (odborný magazín).

Autor:


Komerční sdělení

Komerční sdělení je placená služba portálu zprávy.iDNES.cz, která měsíčně osloví 650 000 uživatelů. Další informace najdete ZDE

Hlavní zprávy

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.