Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Český zákazník se konečně stává pánem

Komerční sdělení   0:01aktualizováno  0:01
V Česku se rozmáhá trend zlepšování vztahu se zákazníky. Mnozí hosté si tak z tuzemských gastronomických, hotelových a dalších subjektů cestovního ruchu odnášejí příjemnější zážitky a rádi se do ověřených lokalit vracejí. V jednodušší orientaci mezi podniky s kvalitními službami pomůže známka Q.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Český systém kvality služeb | foto: Český systém kvality služeb

Systém řízení kvality je v zahraničí již roky fungujícím konceptem, který do certifikovaných podniků přivádí množství nových hostů a buduje pevnou základnu těch stálých. Díky profesionálnímu servisu a atraktivním inovacím se dané subjekty stávají konkurenceschopnějšími, zvyšují své zisky a jejich zaměstnanci se cítí více motivovaní. Předchází tomu ovšem proces rozsáhlých změn v interní struktuře podniku a jeho pracovních postupech.

Český systém kvality služeb (ČSKS) pod záštitou Ministerstva pro místní rozvoj ČR našel vzor v německém ServiceQualität Deutschland. Oba systémy mají stejné cíle – zbavit v rámci speciálních školení přihlášené podniky nejtíživějších problémů, naučit je efektivnější týmové spolupráci a především správnému přístupu k zákazníkovi, tedy ochotě a profesionálnímu výkonu. V Německu už nějakou dobu vědí, že by se ke svým hostům měli chovat jako k přátelům, jak ale víme, v Česku si o něčem takovém nezřídka kdy můžeme nechat jen zdát.

„Zákazník by měl odcházet spokojený. A spokojený je tehdy, pokud jsou naplněna jeho očekávání. Pokud skutečnost předčí očekávání, může si být podnik jist, že se host vrátí,“ říká Alena Pacalová, toho času hlavní projektová manažerka ČSKS.

Právě splnění toho, co podnik potenciálnímu zákazníkovi slibuje svojí klasifikací, webovými stránkami, reklamami, cenou a dalšími indiciemi, má zpečetit známka kvality Q. Tu získají všechny subjekty, které úspěšně projdou certifikačními školeními a jsou připravené na nový start. A také na dlouhodobý proces vylepšování svých služeb, protože k trvale dobrým výsledkům jednorázové změny nestačí.

Český systém kvality služeb

„Cítíme, že špatné nálady už bylo dost a šířit dobrou náladu kvalitní službou, doprovázenou úsměvem a ochotou, je teď ve službách úkol číslo jedna. Umíme postavit krásné hotely, ale neumíme jim vdechnout úslužnost, pohostinnost a ducha,“ hodnotí Jaroslav Krejčí z hotelu ve středočeském lyžařském areálu.

Známka kvality Q není jen chlubivým odznakem certifikovaných podniků, ale především pomocný ukazatel pro zákazníka, který se naučil být náročnějším a chce za své peníze dostat to, co očekává. Do ČSKS se zapojily již stovky subjektů. Jejich seznam naleznete na stránkách www.csks.cz nebo ve speciální aplikaci pro chytré telefony.

Czech Tourism


Komerční sdělení

Komerční sdělení je placená služba portálu zprávy.iDNES.cz, která měsíčně osloví 650 000 uživatelů. Další informace najdete ZDE

Hlavní zprávy

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.