Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

České hory jsou otisknuté v srdcích domácích turistů

Komerční sdělení   0:01aktualizováno  0:01
V hlavní lyžařské sezoně, trvající od ledna do března, je 84 % jednodenních návštěvníků a 89 % turistů, kteří zůstávají alespoň jednu noc, z tuzemska. Vyplývá to z analýzy, kterou pro agenturu CzechTourism vypracovala společnost KPMG Česká republika ve spolupráci s T-Mobile.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Mohlo by se zdát, že široké nabídce lyžařských zájezdů do Alp a různým akčním slevovým nabídkám snad žádný vyznavač zimních sportů neodolá. U Čechů je ale opak pravdou. Velká část z nich totiž volí zimní dovolenou v tuzemských horských oblastech, jak ukázala data aktuální analýzy horských středisek.

Z konkrétních destinací vedou Krkonoše. Celkem 44 % českých a 75 % zahraničních turistů v Krkonoších zavítá do Špindlerova Mlýna či Pece pod Sněžkou. Pozadu nezůstává ani Šumava, Jeseníky a Orlické hory.

Cestujte za příběhem

Czech Tourism

Průměrná doba pobytu na horách je u domácího turisty 2,8 noci. Delší pobyty, v průměru 3,3 noci, jsou v českých horských destinacích žádané zejména u zahraničních turistů. Mezi těmi národnostně vedou Poláci, Němci a Slováci, cestují sem ale i Nizozemci.

Obecně, i v letní sezoně, začala být ovšem patrná tendence českých turistů nevyjíždět během dovolené tolik do zahraničí, ale spíše cestovat po vlasti. „V poslední době zaznamenáváme trend Čechů trávit více času na dovolené doma, jsou jich až dvě třetiny. I proto jsme se rozhodli podpořit cestovní ruch v horských a podhorských oblastech,“ uvedla generální ředitelka agentury CzechTourism Monika Palatková.

Jeseníky

Jeseníky

Zmíněná podpora probíhá formou kampaně nazvané Česko – naše destinace spadající pod projekt Česko – země příběhů, který má za cíl odhalovat a připomínat krásy této země. Právě na webových stránkách www.ceskozemepribehu.cz najdou turisté inspiraci pro blížící se zimní dovolenou a dozvědí se o své vlasti ledacos, co možná dosud netušili.

Jak ukázal nedávný průzkum agentury CzechTourism a společnosti Median, pro 72 % českých turistů je hlavním zdrojem informací před dovolenou právě internet. Jako inspirace v tomto směru slouží také sociální sítě a speciální aplikace s cestovatelskou tematikou.

Czech Tourism


Komerční sdělení

Komerční sdělení je placená služba portálu zprávy.iDNES.cz, která měsíčně osloví 650 000 uživatelů. Další informace najdete ZDE

Hlavní zprávy

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.