Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Česká průmyslová zdravotní pojišťovna ekonomickou krizi ustála

Komerční sdělení   7:00aktualizováno  7:00
České průmyslové zdravotní pojišťovně se daří čelit dopadům pokračující hospodářské krize. Dokládají to výsledky hospodaření za rok 2011 i vývoj v letošním roce. Během loňska se počet pojištěnců třetí největší zdravotní pojišťovny v ČR navýšil o 11 tisíc.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Česká průmyslová zdravotní pojišťovna ekonomickou krizi ustála, počet jejích klientů stoupá | foto: ČPZP

 "V loňském roce se všechny zdravotní pojišťovny musely vypořádat na jedné straně s nižším výběrem pojistného, který byl mimo jiné způsoben ekonomickou recesí a s tím souvisejícím růstem nezaměstnanosti, na druhé straně pak zvyšujícími se nároky na výdaje na zdravotní péči. Ty dobře hospodařící, kam patří i Česká průmyslová zdravotní pojišťovna (ČPZP), navíc naplnily zákonnou povinnost odvodu jedné třetiny svého zůstatku ve prospěch pojištěnců těch méně úspěšných." konstatoval finanční ředitel ČPZP Ing. Miroslav Nováček.

Upřesnil, že Česká průmyslová zdravotní pojišťovna (ČPZP) poslala ze svých rezerv koncem minulého roku na tzv. "zvláštní účet přerozdělení" částku 1,131 miliardy korun.

"Našich klientů ani poskytovatelů zdravotní péče se tyto problémy nijak nedotkly. Všem, kteří to potřebovali, se dostalo lékařského ošetření a zdravotní péče, za kterou jsme zdravotnickým zařízením platili vždy řádně a ve lhůtě splatnosti," uvedl Ing. Miroslav Nováček.

Rozdíl mezi příjmy a výdaji dorovnala ČPZP ze zůstatků, které si odkládala v předchozích ekonomicky příznivějších letech.

logo ČPZP

ČPZP chce na preventivní programy vydat 110 milionů korun

Mírně zápornou bilanci očekává ČPZP také letos. Strategickým cílem do budoucna, který schválila Správní i Dozorčí rada ČPZP, však zůstává řídit bilanci příjmů a výdajů základního fondu zdravotního pojištění tak, aby zůstatek základního fondu nepodkročil cca 10 % ročního obratu pojišťovny.

Kromě toho je zdravotní pojišťovna připravena poskytnout na preventivní programy v roce 2012 více než 110 milionů korun, na něž si vydělá realizací svých sankčních pravomocí a finančním umístěním dočasně volných finančních prostředků.

Česká průmyslová zdravotní pojišťovna nabízí i Kartu života

V současnosti registruje Česká průmyslová zdravotní pojišťovna cca 737 tisíc pojištěnců.

V rámci zmíněných preventivních programů jim nabízí například unikátní motivačně preventivní program Bonus Plus a od letošního roku ve spolupráci se Zdravotní pojišťovnou Ministerstva vnitra ČR nový produkt Karta života. Je to elektronická zdravotní dokumentace, která nejen usnadní přístup k výpisu zdravotní péče, ale dokáže pomoci i v případě ohrožení života.

Česká průmyslová zdravotní pojišťovna se sídlem v Ostravě a s více než 737 000 pojištěnci je třetím nejvýznamnějším subjektem mezi zdravotními pojišťovnami v České republice. Na území celé republiky má 80 poboček.

Česká průmyslová zdravotní pojišťovna ekonomickou krizi ustála, počet jejích


Autor:


Komerční sdělení

Komerční sdělení je placená služba portálu zprávy.iDNES.cz, která měsíčně osloví 650 000 uživatelů. Další informace najdete ZDE

Hlavní zprávy

Dětská kosmetika, po které se vaše dítě neoprudí
Dětská kosmetika, po které se vaše dítě neoprudí

Recenze si přečtěte na eMimino.cz.

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.