Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Češi objevují nový, jednodušší způsob zařizování domácnosti

Komerční sdělení   7:00aktualizováno  7:00
V zahraničí osvědčený model zařizování domácnosti v online nákupních galeriích se osvědčil i v Česku. Díky českému portálu Biano.cz si tak stále více lidí usnadňuje cestu ke krásnému bydlení.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Češi objevují nový, jednodušší způsob zařizování domácnosti | foto: Biano s.r.o.

Nábytek, doplňky, dekorace a další vybavení domácnosti ze stovek českých eshopů, katalog architektů a interiérových designérů, fotografie jejich realizací, rady, nápady a spousta inspirace pro lepší bydlení - to vše na jednom místě nabízí Biano.cz.

Češi objevují nový, jednodušší způsob zařizování domácnosti

Když se například ve Spojených státech, Velké Británii, Německu či Francii lidé rozhodnou stavět dům, rekonstruovat byt nebo jen zrenovovat obývací pokoj, ze všeho nejdřív navštíví portál, na kterém najdou vše, co potřebují: inspiraci, veškeré potřebné vybavení i skvělého architekta. V Česku byl donedávna tento způsob zařizování domácnosti zcela neznámý, dnes jej volí stále více lidí. “Obliba nákupu nábytku a dekorací na internetu každý rok rychle roste, především díky službám, jako je doprava či montáž, které jsou dnes dostupnější a kvalitnější než dřív. Díky nám už navíc lidé nemusí zdlouhavě procházet jednotlivé obchody, aby našli to, co hledají, protože u nás mají přehledně na jednom místě produkty z 500 českých eshopů, a to včetně těch největších,” říká spoluzakladatel portálu Biano.cz Michal Tvrzník. “Nejsme ale srovnávač cen – u nás se produkty řadí primárně podle oblíbenosti,” upozorňuje.

Češi objevují nový, jednodušší způsob zařizování domácnosti

Kombinace velkých značek, jako jsou IKEA, Sconto, Bonami nebo Siko, s menšími eshopy nabízejícími mnohdy designové či skutečně originální kousky z malých sérií, zaručuje dostatečnou pestrost nabídky, ze které si vybere každý. Velkou roli při výběru tu hraje také inspirace – na fotografiích realizací českých architektů či bytových designérů jsou označeny stejné či podobné produkty, které lze rovnou zakoupit. “Často se stává, že se lidem zalíbí fotka krásného interiéru a chtěli by si domů pořídit třeba přesně tu samou lampu nebo podobné křeslo, ale nevědí, kde by mohli něco takového sehnat. My to víme a rovnou jim konkrétní produkt ukážeme,” říká Michal Tvrzník.

Češi objevují nový, jednodušší způsob zařizování domácnosti

Na portálu Biano.cz ale mají velký prostor také samotní architekti a designéři, kteří se zde prezentují svými realizacemi a případní zájemci o jejich služby je mohou rovnou kontaktovat. “Najít na internetu architekta či designéra je docela složité, v Česku neexistuje jiná stránka s tak rozsáhlým katalogem profesionálů spolu s galerií jejich realizací či vizualizací, jaký máme na Bianu,” uzavírá Tvrzník.

Češi objevují nový, jednodušší způsob zařizování domácnosti

O portálu Biano.cz

Biano.cz je online nákupní galerie, která svým uživatelům usnadňuje cestu k vysněnému bydlení. Na jednom místě zde lidé najdou přes 1 milion produktů od 500 českých eshopů, a to včetně takových značek jako jsou IKEA, Sconto, Bonami, Siko a další, a zároveň se mohou inspirovat více než 80 tisíci fotografií realizací 800 českých architektů a interiérových designérů, které lze rovnou kontaktovat.

Kontakt pro média:

Lucie Javorková

lucie.javorkova@biano.cz

721 554 683

Autor:

Nejčtenější

Nové stylové a levné bydlení v Natura Style.
Nové stylové a levné bydlení v Natura Style

Natura Style je symbolem nového stylu bydlení pro velkou rodinu, blížící se domu s téměř nulovou spotřebou energií. Stylový patrový dům má dispozici 4+KK, 139...  celý článek

Zatočte s pocením jednou pro vždy.
Zatočte s pocením jednou provždy

Ošetření MiraDry pro trvalé odstranění pocení v podpaží předběhlo ve Spojených státech v popularitě estetických procedur i zdánlivě nepřekonatelný botulotoxin....  celý článek

Novou dimenzi vašeho bydlení nabízí zastřešená terasa.
Novou dimenzi vašeho bydlení nabízí zastřešená terasa

Také rádi trávíte čas na své terase a vychutnáváte si svěží ranní vzduch v blízkosti přírody za jakéhokoli počasí? Zastřešená terasa je skvělou volbou. Zvolte...  celý článek

Zleva Hans Wenkenbach, COO | Karl-Heinz Strauss, CEO | Christian B. Maier.
PORR: v roce 2016 opět lepší hospodářský výsledek

Společnost PORR pokračovala na své úspěšné cestě také v roce 2016. Navzdory složitým rámcovým podmínkám dokázala opět dosáhnout nových rekordních hodnot v...  celý článek

Povinné ručení: nutné zlo, na kterém lze ušetřit.
Povinné ručení: nutné zlo, na kterém lze ušetřit

Povinné ručení je v zásadě daň, kterou musíte platit, abyste mohli jezdit se svým vozem po silnici. Kolik na ní pojišťovny vybraly v minulém roce? 21 miliard...  celý článek

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.