Byty
Byty - forma vlastnictví
Dům
Pozemky
Komerční nemovitosti
Lokalita
Kraje
» Hlavní město Praha
» Středočeský kraj
» Jihočeský kraj
» Jihomoravský kraj
» Karlovarský kraj
» Kraj Vysočina
» Královéhradecký kraj
» Liberecký kraj
» Moravskoslezský kraj
» Olomoucký kraj
» Pardubický kraj
» Plzeňský kraj
» Ústecký kraj
» Zlínský kraj
» Evropa
» Asie
» Severní Amerika
» Afrika
Cenové rozpětí v Kč  
(?)
Plocha v m² Plocha parcely v m² (?)
Stav nemovitosti
Konstrukce budovy
Podle počtu podlaží budovy
Počet podlaží budovy
Poschodí bytu
Počet místností
Zařízenost nemovitosti
Vybavení
Způsob vytápění objektu
Aktuálnost
+ další volby
Zavřít box Vymazat formulář
Cenové rozpětí v Kč Plocha v m²
Lokalita
>> Hlavní město Praha
>> Středočeský kraj
>> Jihočeský kraj
>> Jihomoravský kraj
>> Karlovarský kraj
>> Kraj Vysočina
>> Královéhradecký kraj
>> Liberecký kraj
>> Moravskoslezský kraj
>> Olomoucký kraj
>> Pardubický kraj
>> Plzeňský kraj
>> Ústecký kraj
>> Zlínský kraj
Zavřít box Vymazat formulář
Lokalita
Název nebo adresa RK
Zavřít box Vymazat formulář

CENTURY 21 zdarma určí klientům ceny bytů s portálem cenovamapa.org

Komerční sdělení   0:01aktualizováno  0:01
Realitní síť CENTURY 21 začala od října plošně používat portál www.cenovamapa.org. Díky tomu nyní dokáží její makléři mnohem rychleji a přesněji určit prodávajícímu cenu jeho nemovitosti a navrhnout, za kolik ji nabídnout k prodeji. CENTURY 21 tuto službu klientům navíc poskytuje zcela zdarma.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

V mapě naleznete bytové domy roztříděné podle typu vlastnictví na osobní vlastnictví s vymezenými jednotkami i např. družstevní vlastnictví. Dále jsou bytové domy rozděleny na cihlové, panelové a historické (měšťanské).| foto: cenovamapa.org

„Klíčem k úspěchu v realitní činnosti je zejména správné nastavení ceny a rychlý prodej nemovitosti,“ uvádí Lubomír Milek, generální ředitel společnosti CENTURY 21 a dodává: “Portál cenovamapa.org pomáhá našim makléřům lépe nastavit očekávání prodávajícího při prodeji. Díky tomu mohou rychleji a přesněji stanovit cenu při získávání nové zakázky a tím se může výrazně zkrátit doba prodeje. Rychlejší prodej za dobrou cenu, to je pak spokojený klient i realitní makléř.“

Spolupráci s portálem cenovamapa.org zahájila společnost CENTURY 21 od počátku října a po prvním měsíci je již možno vyhodnotit prvotní výsledky.

„Jednoznačně sledujeme úsporu času,“ uvádí regionální ředitel CENTURY 21, Vladimír Kuliš. „Aby mohl realitní makléř získat relevantní údaje pro správné navržení toho, za jakou cenu má jeho klient prodat nemovitost, musel dříve trávit dlouhé hodiny sbíráním různých dat z realitních serverů, návštěvami katastru nemovitostí a tříděním různých informací. Nad vypracováním dobré analýzy tak strávil i několik dní. Nyní se naši lidé učí pracovat efektivně s velkým množstvím dat a díky cenové mapě mohou vyhodnotit totéž za zlomek času i zlomek nákladů. Již po měsíci je zjevné, že efektivita práce realitních agentů jde rychle nahoru,“ vysvětluje Kuliš.

Všechna data má makléř na jednom místě

„Důležité pro nás, jako provozovatele portálu cenovamapa.org, je to, aby naši klienti, tedy zejména realitní makléři, ale i developerské firmy, znalci, finanční poradci nebo banky, nalezli v cenové mapě maximum potřebných dat na jednom místě, v uživatelsky příjemné a stále aktuální podobě,“ uvádí Milan Roček ze společnosti Hyposervis, která společně s mezinárodní poradenskou firmou Deloitte portál cenovamapa.org provozuje. Spolupráce s velkými realitními sítěmi byla pro Ročka a jeho kolegy velká výzva.

„CENTURY 21 přistoupila k práci s cenovou mapou velmi zodpovědně. Jako jedna z prvních umožnila všem svým makléřům rychlé a plošné zavedení užívání dat z cenové mapy jako „nový kvalitativní standard“, který zjevně přináší makléřům řadu konkurenčních výhod oproti jiným realitním kancelářím,“ doplňuje Roček.

Centrála CENTURY 21 totiž zaplatila všem svým franšízám plný provoz do konce roku 2015, aby měli všichni čas a prostor se s aplikací nejen naučit pracovat, ale aby si mohli i projít praktickým tréninkem pro různé situace a dostat ji „pod kůži“.

Podle Ročka je tak implementace do praktického použití mnohem rychlejší než v jiných případech, protože makléři se nebojí pracovat s novým nástrojem každý den. Naplno tak mohou využít všechny možnosti, které jim cenová mapa prodejních cen dává.

Cenová mapa

Cílem je vyšší odbornost makléřů i konkurenční výhoda

CENTURY 21 plošným a intenzivním používáním cenové mapy prodejních cen ve své síti sleduje minimálně dva hlavní cíle. Jednak chce zvyšovat odbornost svých makléřů a zvyšovat obecně standard profese realitních agentů po vzoru globální značky CENTURY 21, která je světovou jedničkou v prodeji realit.

Současně chce svým franšízovým kancelářím poskytovat konkurenční výhodu a rozšířit tak svou síť v České republice. Poskytování kvalitních a srozumitelných dat jim k obojímu může nyní dobře pomoci. Tím, že všechna důležitá data naleznou realitní agenti na portálu cenovamapa.org na jednom místě, je dán dobrý předpoklad pro nastavení vyššího a sjednoceného standardu.

V portálu cenovamapa.org je přehledně popsáno přibližně 1,4 milionu nemovitostí pro bydlení v Praze, Středočeském kraji a v krajských městech. Cenová mapa poskytuje detailní a ucelené informace o cenách konkrétních nemovitostí i o cenových hladinách v menších nebo větších lokalitách.

Přitom realitní makléř CENTURY 21 má v cenové mapě k dispozici výrazně větší detail informací, než má běžná veřejnost, která může údaje o cenách na portálu cenovamapa.org čerpat také. Na rozdíl od široké veřejnosti, která hradí malý poplatek za každou jednotlivou informaci, může realitní agent pracovat na základě paušálního tarifu a kombinovat různé informace, které jsou při prodeji nemovitosti důležité.

Může např. rychle vyhodnotit vedle cenové hladiny i celou skladbu bytového fondu v daném místě, tedy kolik je např. v okruhu půl kilometru panelových a cihlových bytů, kolik jich je v osobním vlastnictví a kolik nájemních, kolik je tam rodinných domů, kolik bytových domů, jaká velikost bytů se v posledním roce prodávala v daném místě nejčastěji a za jakou cenu, jaký je dlouhodobý vývoj cen nových nebo starších bytů nebo rodinných domů atd.

Portál cenovamapa.org tak představuje doposud největší databázi kupních transakcí a informací o bytovém trhu, jaká kdy byla v ČR zpracována.

Data jsou stále aktualizována

Pro realitní síť je rovněž nezbytné, aby data, se kterými pracuje, byla neustále aktualizována a aby se na ně mohla spolehnout. „Když jsme si ověřili, jak široký je rozsah dat v aplikaci cenovamapa.org a zjistili, jak rychle a účelně se celá aplikace rozvíjí a rozšiřuje o nové a nové informace, bylo naše rozhodování o plošném zavedení v naší síti velmi rychlé,“ popisuje start spolupráce šéf CENTURY 21 Lubomír Milek.

„Navíc, celý autorský tým cenové mapy složený ze specialistů firem DELOITTE a HYPOSERVIS pro nás byl dobrou zárukou, že projekt bude fungovat kvalitně i dlouhodobě,“ dodává.

Portál cenové mapy se za necelý rok svého plnohodnotného fungování významně informačně rozšířil a dál se rozšiřuje o další funkce a novinky. Cenová mapa byla za poslední rok již 4x aktualizována. Každé čtvrtletí přibývá zhruba 10 tisíc nových kupních cen a informace o stovkách nových budov nebo tisících nově postavených, nebo třeba privatizovaných bytů.

Vedle informací o skutečných prodejních cenách, přibyly informace o vývoji nabídek u nových projektů, které jsou aktualizovány dokonce každé dva měsíce. V oblasti nových projektů přibyla data za více než 130 aktuálních nových projektů v Praze a do konce roku bude rozšířena o data o novostavbách ve všech krajských městech.

Rozšířily se nově i údaje o projektech – celkových rekonstrukcích, při kterých vznikají nové byty, nabízené k prodeji zejména Pražanům. Nejnověji přibyly mapy územního plánu Prahy i dalších měst a přímé propojení z cenové mapy do dálkového náhledu katastru nemovitostí.

Cenová mapa

Cenová mapa směřuje k pozici „standardu“ pro realitní trh

Portál cenovamapa.org se pro mnoho realitních specialistů velmi rychle stal důležitým „jedním klíčovým místem“, kde naleznou maximum důležitých informací, a začal být používán specialisty z různých oborů navazujících na realitní trh.

„I tato skutečnost je pro nás, jako realitní síť velmi důležitá, protože nežijeme v izolovaném světě, ale úspěšnost naší práce často závisí i na dalších profesích jako jsou znalci, kteří stanovují hodnotu zástav pro banky nebo banky, které poskytují lidem hypotéky,“ uvedl Vladimír Kuliš.

„Doposud jsme se často setkávali s tím, že stejnou nemovitost ohodnotily čtyři různé banky naprosto odlišně a klient tím byl velmi zmatený. Pojem „obvyklá cena“ tak zcela ztratil smysl, když jedna nemovitost měla čtyři „obvyklé“ ceny. Pokud si nebude každá banka nebo každý znalec vytvářet vlastní „privátní“ malé databáze, podle kterých budou hodnotit celý trh, ale budeme sledovat data, která sledují realitní trh jako celek, povede to jednoznačně ke zkvalitnění českého realitního trhu. Pokud budeme všichni čerpat údaje z dat, která pochází z katastru nemovitostí a ne jen z inzerce, tak bude realitní trh mnohem transparentnější. Věřím, že i díky portálu cenovamapa.org k tomuto cíli směřujeme, proto je pro nás tato aplikace novým kvalitativním standardem. Je nejen uživatelsky příjemná, ale hlavně všechny údaje o cenách v ní pochází přímo z kupních smluv z katastru nemovitostí a i všechny bytové domy i rodinné domy jsou v mapách stále zaznamenány i s datovou informací, která má shodnou strukturu, jako informace z katastrů nemovitostí,“ doplnil Kuliš.