Doporučujeme

Toto je komerční sdělení.
iDNES.cz neovlivňuje obsah komerčních sdělení a není jejich autorem.

Centropol chce být blíže svým klientům. Kamenné pobočky nejsou přežitkem

Celkem 12 zákaznických center otevře společnost Centropol Energy do konce tohoto roku. V novém hávu naposledy zpřístupnila veřejnosti 3.července své prostory v domovském městě, tedy v Ústí nad Labem ve Vaníčkově ulici.
Ing. Jaromír Chabr, ředitel společnosti, předseda představenstva.

Ing. Jaromír Chabr, ředitel společnosti, předseda představenstva. | foto: CENTROPOL ENERGY a.s.

„I doma chceme být prorokem. V Ústí máme centrum již pět let, muselo ale projít nezbytnou rekonstrukcí. Je jasné, že i místním občanům je třeba nabídnout komfort, jaký mají zákazníci v ostatních koutech republiky,“ říká Aleš Kaděra, regionální ředitel Centropolu pro severní Čechy.

Otevírání zákaznických center je součástí nové obchodní firemní strategie. „Dlouho jsme o všem diskutovali. Nakonec jsme se jednoznačně shodli, že intenzivní osobní dialog je tím nejlepším přístupem k zákazníkům. Budujeme zákaznická centra, která v tuto chvíli vyrůstají jako houby po dešti. Jde o velkou investici spojenou s intenzivní prací našich lidí i externích firem. Pevně věřím, že to naši zákazníci přivítají a ocení,“ vysvětluje ředitel společnosti Jaromír Chabr.

Centropol chce být blíže svým klientům. Kamenné pobočky nejsou přežitkem.

Není to ale tak dávno, co panoval poměrně silný názor, že kamenné pobočky jsou tak trochu přežitkem. „Časy se mění a především velké společnosti si začínají uvědomovat, že není dobré ztrácet osobní kontakt se svými zákazníky. Návrat ke kamenným pobočkám, kde je možné vést dialog i jinak než u počítače a chytrého telefonu, vítají především starší lidé, ale nejen oni,“ doplňuje manažer vnějších vztahů a mluvčí společnosti Aleš Pospíšil.

To potvrzuje i paní Květa Jonáková, která byla jednou z prvních zákaznic centra: „Účty u nás vždy vedl manžel, ale před dvěma lety zemřel. Já se ve všech těch předpisech moc neorientuji. Mladá paní mně řekla, že jsem loni zaplatila zbytečně o čtyři tisíce navíc. Tady jsme dali vše do pořádku a mám radost!“

„Paní Jonáková jen podtrhla smutný fakt, který potvrzují mnohé studie. Podle nich až 95 procent populace nemá potřebné informace a znalosti. Energetická negramotnost vám tak brání v uzavírání výhodných smluv. Lidé potřebují informace, mnohé sice načtou na internetu, ale to nestačí. Chtějí si s odborníkem povídat a až poté učinit rozhodnutí. Právě toto umožňují kamenné pobočky, které mají většinou jen silné společnosti,“ dodává Aleš Pospíšil.

Centropol chce být blíže svým klientům. Kamenné pobočky nejsou přežitkem.

Zdá se, že tato obchodní strategie spojená s osobním kontaktem s klientem je cestou správným směrem. „Rostoucí počet zákazníků, kteří se rozhodli změnit dodavatele a uzavřeli s námi letos smlouvu o dodávce a elektřiny a plynu, je toho nejlepším důkazem. Do budoucna jsme velkými optimisty. I nyní máme ale důvody k radosti. Před dvěma týdny jsme byli na Pražském hradě vyhlášeni mezi stovkou nejvýznamnějších firem České republiky. Pozice z loňského roku jsme tak obhájili,“ uzavírá Aleš Pospíšil.

Sdílet článek Facebook Twitter Google Plus