Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Centropol chce být blíže svým klientům. Kamenné pobočky nejsou přežitkem

Komerční sdělení   0:01aktualizováno  0:01
Celkem 12 zákaznických center otevře společnost Centropol Energy do konce tohoto roku. V novém hávu naposledy zpřístupnila veřejnosti 3.července své prostory v domovském městě, tedy v Ústí nad Labem ve Vaníčkově ulici.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Ing. Jaromír Chabr, ředitel společnosti, předseda představenstva. | foto: CENTROPOL ENERGY a.s.

„I doma chceme být prorokem. V Ústí máme centrum již pět let, muselo ale projít nezbytnou rekonstrukcí. Je jasné, že i místním občanům je třeba nabídnout komfort, jaký mají zákazníci v ostatních koutech republiky,“ říká Aleš Kaděra, regionální ředitel Centropolu pro severní Čechy.

Otevírání zákaznických center je součástí nové obchodní firemní strategie. „Dlouho jsme o všem diskutovali. Nakonec jsme se jednoznačně shodli, že intenzivní osobní dialog je tím nejlepším přístupem k zákazníkům. Budujeme zákaznická centra, která v tuto chvíli vyrůstají jako houby po dešti. Jde o velkou investici spojenou s intenzivní prací našich lidí i externích firem. Pevně věřím, že to naši zákazníci přivítají a ocení,“ vysvětluje ředitel společnosti Jaromír Chabr.

Centropol chce být blíže svým klientům. Kamenné pobočky nejsou přežitkem.

Není to ale tak dávno, co panoval poměrně silný názor, že kamenné pobočky jsou tak trochu přežitkem. „Časy se mění a především velké společnosti si začínají uvědomovat, že není dobré ztrácet osobní kontakt se svými zákazníky. Návrat ke kamenným pobočkám, kde je možné vést dialog i jinak než u počítače a chytrého telefonu, vítají především starší lidé, ale nejen oni,“ doplňuje manažer vnějších vztahů a mluvčí společnosti Aleš Pospíšil.

To potvrzuje i paní Květa Jonáková, která byla jednou z prvních zákaznic centra: „Účty u nás vždy vedl manžel, ale před dvěma lety zemřel. Já se ve všech těch předpisech moc neorientuji. Mladá paní mně řekla, že jsem loni zaplatila zbytečně o čtyři tisíce navíc. Tady jsme dali vše do pořádku a mám radost!“

„Paní Jonáková jen podtrhla smutný fakt, který potvrzují mnohé studie. Podle nich až 95 procent populace nemá potřebné informace a znalosti. Energetická negramotnost vám tak brání v uzavírání výhodných smluv. Lidé potřebují informace, mnohé sice načtou na internetu, ale to nestačí. Chtějí si s odborníkem povídat a až poté učinit rozhodnutí. Právě toto umožňují kamenné pobočky, které mají většinou jen silné společnosti,“ dodává Aleš Pospíšil.

Centropol chce být blíže svým klientům. Kamenné pobočky nejsou přežitkem.

Zdá se, že tato obchodní strategie spojená s osobním kontaktem s klientem je cestou správným směrem. „Rostoucí počet zákazníků, kteří se rozhodli změnit dodavatele a uzavřeli s námi letos smlouvu o dodávce a elektřiny a plynu, je toho nejlepším důkazem. Do budoucna jsme velkými optimisty. I nyní máme ale důvody k radosti. Před dvěma týdny jsme byli na Pražském hradě vyhlášeni mezi stovkou nejvýznamnějších firem České republiky. Pozice z loňského roku jsme tak obhájili,“ uzavírá Aleš Pospíšil.

Komerční sdělení

Komerční sdělení je placená služba portálu zprávy.iDNES.cz, která měsíčně osloví 650 000 uživatelů. Další informace najdete ZDE

Hlavní zprávy

Další z rubriky

Velké a tradiční energetické společnosti se vymezují vůči nepoctivým hráčům
Tradiční energetické společnosti se vymezují vůči nepoctivým hráčům

Energetické společnosti musejí být dnes mnohem aktivnější, protože zákazník je stále náročnější. Řada hráčů na trhu si ale plete obchodní aktivity s...  celý článek

Jakub Molnár společně se svojí ženou Jitkou stojí za celým nápadem Fit-day...
Olomoucká snídaně dobývá svět

Manželé Molnárovi z Olomouce chtěli žít zdravým životním stylem, ale nabídka proteinových smoothie neexistovala. Začali si proto sami vyrábět svačinky bez...  celý článek

Mountfield
Výprodej: galaktické slevy v Mountfieldu

Všechno za polovic! A to dokonce v době, kdy je ještě na zahradách sezona v plném proudu, takže, co si člověk pořídí, to si ještě letos do sytosti užije.  celý článek

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.