Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Čechy baví poznávat vlast. Tuzemskou dovolenou plánují dlouho dopředu

Komerční sdělení   0:01aktualizováno  0:01
V rámci právě probíhající kampaně na podporu cestovního ruchu v ČR realizovala agentura CzechTourism a společnost Median průzkum mezi českou veřejností na téma cestování po ČR. Češi si dovolenou pečlivě plánují, většinou dlouho dopředu. Rádi ve volném čase lépe poznávají rodnou vlast a nová místa.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Jizerské hory - Rozhledna Černá Studnice - Jan Strakoš | foto: Jan Strakoš

Ačkoliv by se mohlo zdát, že na tuzemskou dovolenou se stačí v rychlosti sbalit a odjet do pěkného hotelu či penzionu, opak je pravdou. Češi dovolenou berou vážně a pečlivě se na ni připravují – rešerší na internetu i sociálních sítích či vyhledáváním výletních a dalších tipů na portálech jako Kudyznudy.cz.

Podle dat, která průzkum přinesl, plánuje až 91 % dotázaných svoji dovolenou s větším časovým předstihem – 33 % populace půl roku předem a více než polovina Čechů tři až pět měsíců před odjezdem.V průběhu pouhých několika týdnů se rozhoduje jen 9 % populace.

Czech Tourism

Na cestování za tuzemskými krásami oceňují čeští turisté hned několik faktorů. Dovolená „doma“ je vyjde levněji, letos za ni v průměru zaplatili
14 000 korun, nemusejí se potýkat s jazykovou bariérovou a navíc je baví lépe poznávat rodnou vlast.

V letošním roce českým turistům nejvíce přirostly k srdci destinace jako Vysočina, Jeseníky či Rychlebské hory. Lokality s kouzelnou přírodou, tradicemi a neopakovatelnou atmosférou. Favority pro rok 2016 jsou Beskydy, Krkonoše, Šumava a Český les.

Czech Tourism

Průzkum také odhalil, že zatímco ženy raději zodpovědně plánují dovolenou společně s cestovní kanceláří či agenturou, muže baví spíše dobrodružnější individuální cestování. Nepříliš překvapivě je pro Čechy zásadním médiem při výběru dovolené internet, potřebné informace na něm hledá 72 % lidí. Sociální sítě slouží v této oblasti 33 % Čechů a různé cestovní aplikace do chytrých telefonů vyhledává 42 % lidí.

Více informací na www.ceskozemepribehu.cz.

Czech Tourism

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.