Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Čas na život: dopřejte si pobyt ve vířivce

Komerční sdělení   7:00aktualizováno  7:00
Přelom roku svádí k bilancování a k přijímání nových předsevzetí. Také si pravidelně slibujete, že zhubnete, přestanete kouřit, přestanete chodit pozdě, budete výkonnější, přestanete odkládat úkoly na později? A co prostě přestat odkládat na později celý život? Dopřejte si například pobyt ve vířivce.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Čas na život: dopřejte si pobyt ve vířivce | foto: USSPA, s. r. o.

Žijme život naplno a žijme ho teď. Více příležitostí už zřejmě nedostaneme

Je několik způsobů, jak si užít příjemné stránky života a strávit přitom i čas se svými blízkými. Jeden z nich si obzvlášť užijete a ještě u toho uděláte něco i pro své tělo. Je jím pobyt ve vířivce. Možná vás to překvapí, ale vířivka je opravdu mnohem víc než bazének s bublající vodou. Její pozitivní účinky se prokazatelně odrazí na zlepšení vašeho zdravotního i psychického stavu.

Dvacetiminutový pobyt ve vířivce odplaví stres, uvolní napětí ve svalech a přispěje k celkové regeneraci organismu zatíženého náročným životním stylem. Zodpovědný přístup k relaxaci a pravidelné regeneraci se kromě okamžitých účinků projeví i za desítky let, které prožijeme s menší potřebou oficiální zdravotnické pomoci. Pokud chcete sami spořit na stáří nejen finance, ale i vlastní fyzické a duševní rezervy, pravidelný nenáročný pobyt ve vířivce je pro vás nejefektivnější cestou.

Pobyt ve vířivce ve wellness centru, nebo v domácím prostředí?

Vířivku můžeme samozřejmě navštěvovat v jakémkoli wellness centru či hotelu, účinky takovéto regenerace se však částečně smazávají nutností přesunů po příjemné relaxaci do domácího prostředí. Navíc u veřejných vířivek musíme spoléhat na zodpovědnost obsluhujícího personálu, že dodrží veškerá hygienická pravidla.

Finanční hledisko pravidelných návštěv je také nezanedbatelné. Pořízením domácí vířivky sice investujete zásadní finanční obnos, ale získáváte bezpečné zázemí pro regeneraci a zábavu celé rodiny na desetiletí dopředu. Modely privátních spa navíc nabízejí větší komfort a hydroterapeutické možnosti. Pokud se tedy příležitostně rozhodujete například o pořízení dalšího nového auta pro rodinu, investice do vířivky je většinou levnější a přinese celé rodině dlouhodobější a z hlediska zdraví strategičtější efekt.

Čas na život: dopřejte si pobyt ve vířivce

S jakým dodavatelem stvrdit vztah na dlouhá desetiletí dopředu a jaký si vybrat model, aby nám vyhovoval?

  • Orientujte se na výrobce, ne na dovozce cizího zboží. Jen výrobce vám může poskytnout stoprocentní garanci kvality v každém kroku výrobního procesu.
  • Chtějte vidět příslušné certifikace o bezpečnosti výrobků. Na českém trhu už najdete i originální české vířivky, které prošly nezávislou certifikací systému Czech Made.
  • Věřte úspěšné historii – výrobní firma, která působí na trhu 20 let, vám dá jistotu trvalé péče více než dodavatel, který může kdykoli s importem skončit. Servis a náhradní díly budete poté jen těžko shánět.
  • Dejte na originály – bezejmenných kopií, které v sobě nenesou skutečnou podstatu originálu, je kolem nás všude dost. Kvalitní design, který má jasnou myšlenku, zadání a logicky podporuje funkčnost výrobku, je na českém trhu vířivek naprosto unikátní. Svého vlastního designéra má na českém trhu jen firma USSPA.

Nový rok můžete i v zimě začít třeba ve zcela novém modelu rodinné vířivky VirgoiN . K jejím hlavním přednostem patří partnerské uspořádání lehátek umožňující relaxaci dvou osob v kontaktu přímo vedle sebe, což je na trhu zcela ojedinělé. Vzhledem k tomu, že vířivka je ideálním místem pro trávení společných chvil ať už partnerů nebo celé rodiny, nabízí nový model prostor až pro pět osob.

Nová vířivka na trhu VirgoiN

Nová vířivka na trhu VirgoiN

Kromě dvou lehátek přináší i oblíbené hluboké křeslo hned ve dvou provedeních a se dvěma různými masážními sestavami - lavici s masáží XComplexiN (bodová masáž cílená na oblast bederní páteře) a ideálně řešené místo pro masáž přední strany stehen (USSPA jsou jedinými vířivkami na trhu, které se zaměřují nejen na masáž zadních částí těla, ale i na přední namáhané partie).

Vířivky USSPA v sobě spojují pokrokové technologie přizpůsobené evropskému trhu a moderní design s tradičními hodnotami, jakými jsou kvalita, precizní provedení, řešení na míru a odpovědnost vůči zákazníkům. I proto v loňském roce dostal celý sortiment vířivek USSPA, jako první z oboru spa v České republice, certifikát kvality Czech Made, který zákazníkům garantuje nezávisle posuzovanou kvalitu.

Se svou novou vířivkou USSPA se můžete seznámit v showroomech v Praze, v Brně či v Dolní Dobrouči.

Více informací najdete na www.usspa.cz.

Autor:

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.