Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Business for Breakfast: britský koncept pro získávání nových zákazníků

Komerční sdělení   7:00aktualizováno  7:00
V roce 2001 zahájil ve Velké Británii svoji činnost obchodní klub Business for Breakfast, se kterým měla příležitost se seznámit Kamila Zárychtová. Ta ho v roce 2009 úspěšně uvedla do českého prostředí a vytvořila tak první oficiální obchodní systém podnikatelských klubů v ČR, Business for Breakfast Česká republika s.r.o.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Business for Breakfast: Britský koncept pro získávání nových zákazníků | foto: Business for Breakfast

Business for Breakfast, neboli BforB, se specializuje na vytváření efektivního obchodního prostředí pro lokální podnikatele formou privátních podnikatelských klubů.

Business for Breakfast 1

Tyto kluby jsou určeny všem obchodníkům, majitelům firem a profesionálům, kteří chtějí aktivně spolupracovat s dalšími stejně zaměřenými lidmi a hledají příležitosti pro rozvoj svého podnikání. Obchodní klub pořádá řízené pracovní snídaně, na kterých mohou podnikatelé a manažeři firem podpořit své podnikání a obchodní příležitosti.

Business for Breakfast pomáhá podnikatelům i firmám

Účelem Business for Breakfast je pomoci podnikatelům a firmám v jejich růstu a rozšiřování společnosti prostřednictvím získávání kvalitních doporučení na potenciální zákazníky, spolupracovníky, dodavatele nebo odběratele.

Business for Breakfast 2

Obchodní klub Business for Breakfast mimo jiné poskytuje možnost zakoupení franšízy. Zakoupením licence BforB má franšízant právo provozovat koncept podnikatelských klubů BforB v určité lokalitě a získá tím také řadu výhod. Může využívat prověřený koncept, 11 let zkušeností, k provozování podniku nepotřebuje obchodní prostory, má nízké provozní náklady a mnoho dalšího.

"Jako franšízant Business for Breakfast jste v srdci vaší obchodní lokality. Budete vyneseni do dynamické, vzrušující a rozmanité komunity stejně smýšlejících profesionálů, kde se vaše kluby pořádané každé dva týdny stanou katalyzátorem pro lokální obchodní úspěch," říká Kamila Zárychtová, ředitelka Business for Breakfast Česká republika, s.r.o.

V současné době má Business for Breakfast 5 franšízových partnerů, 24 klubů a více než 280 členů a neustále se rozrůstá.

Business for Breakfast logo

Vyzkoušejte si Business for Breakfast na vlastní kůži

Více informací o všech výhodách pravidelných podnikatelských snídaní najdete na www.obchodnisnidane.cz.

Vyzkoušejte na vlastní "kůži" a zúčastněte se nezávazně Vaší první obchodní snídaně Business for Breakfast. Vyberte si vyhovující datum a místo konání ZDE.

Business for Breakfast, dotazy@bforb.cz, 608 066 363

Autor:


Hlavní zprávy

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.