Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Brněnský CARent povýší na oficiální FordStore

Komerční sdělení   0:01aktualizováno  0:01
Vzdušnější moderní interiér, nový exteriér nebo zvýšení kvality služeb na ještě lepší úroveň. CARent čekají změny, které jej zařadí do celosvětové prémiové společnosti prodejců vozů Ford.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Tým zaměstnanců autocentra | foto: CARent

Autosalon CARent je dnes jedničkou mezi prodejci Ford nejen v Brně, ale na celé Moravě. Cesta k tomu, abychom se dostali na tuto pozici, byla dlouhá a započala už v roce 1993 podpisem první smlouvy tehdy ještě s Ford Werke, výstavbou autocentra v Juliánově a jeho otevření v říjnu 1996. Je to rovných 20 let.

Náš klíč k úspěchům? Receptem je sehraný tým, zkušenosti a orientace na zákazníka

„Velmi dobře si uvědomujeme, že naši zaměstnanci i zákazníci jsou skuteční lidé. Budováním pozitivní atmosféry mezi zaměstnanci směřujeme k celkově dobré atmosféře v autocentru. Cílem naší strategie, je samozřejmě přenést tyto emoce i na zákazníka,“ komentuje Lubomír Hartman, předseda představenstva autocentra CARent.

CARent

Právě v posledních měsících společně absolvujeme program Propojení značky a zákazníka. Program stojí na průzkumu nadšení členů týmu, zkušenosti zákazníka a určení oblastí ke zlepšení. Iniciátorkou celé strategie je sama Elena Ford, která před časem program úspěšně implementovala ve Spojených státech. Její ambicí je pozvednout značku Ford na zcela novou úroveň.

Autosalon CARent nyní čeká další velký krok. V následujících měsících bychom se totiž měli stát prvním moravským showroomem Ford, který se bude moci pyšnit prémiovým označením FordStore. Vyššího ocenění už prodejci vozů Ford dosáhnout nemohou.

Interiér našeho autosalonu už nyní odpovídá nejnovějším standardům. Doplňující změny, které dají vnitřní části showroomu finální podobu, si vezmou na starosti architekti Ford of Europe. Už teď je jasné, že interiér bude více luxusní a doplněný o další interaktivní technologie.

Vnitřní část autosalonu bude totiž rozdělena na segmenty, které budou věnovány jednotlivým skupinám vozů. Namátkově SUV, sportovní vozy nebo koutek pro exkluzivní vozy Vignale. Dominantními barvami přitom budou modrá, bílá a oranžová.

Logo Ford jako hlavní dominanta

Velkých změn se dočká i exteriér autosalonu. Jeho dominantou bude velký modrý ovál. Přesněji logo Ford, které bude zaujímat většinu prosklené plochy showroomu a které je standardem u každého FordStoru.

Vyzkoušejte luxusní vozy Vignale, nový Focus RS nebo Mustang.

Ford

Ačkoliv všechny popsané změny přijdou na řadu až v následujících měsících, naše předváděcí vozy si můžete vyzkoušet už nyní. Jako jediní v moravském regionu totiž disponujeme kompletní modelovou řadou, kterou Ford v České republice nabízí.

Součástí nabídky jsou i prémiové vozy z řady Vignale, které se svými službami vyrovná o třídu vyšší konkurenci. Stále horkou novinkou je i nový Focus RS – model patřící k absolutní špičce mezi sportovními hatchbacky. Opomenout nelze ani legendu mezi silnými motory, zatím poslední verzi Fordu Mustang.

Neváhejte nás tedy kontaktovat. Na osobní setkání s vámi se budeme těšit na Bělohorské 46.

Video prezentace autocentra: www.youtube.com/watch?v=Z8yboGIfl7A



Témata: YouTube

Hlavní zprávy

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.