Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Bayer podporuje rok Biodiverzity v soutěži Ekologie v objektivu

Komerční sdělení   7:00aktualizováno  7:00
Firma Bayer pod záštitou organizace UNEP a Ministerstva životního prostředí organizuje sedmý ročník fotografické soutěže Ekologie v objektivu. Dle své vize "Věda pro lepší život" se Bayer aktivně podílí na zlepšování kvality lidského života.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Fotografie z loňské soutěže | foto: BAYER s.r.o.

Unikátní snímky na téma Biodiverzita mohou čeští amatérští i profesionální fotografové přihlásit do soutěže Ekologie v objektivu pomocí portálu www.ekologievobjektivu.cz až do konce srpna 2010. Soutěží se ve dvou kategoriích: 11 až 18 let a nad 18 let.

Vítěze soutěže vybere koncem září odborná porota. Firma Bayer rozdělí mezi výherce ceny v celkové hodnotě 100 000 Kč.

Soutěž Ekologie v objektivu

Úkolem soutěže je upozorňovat pomocí jedinečných snímků na bohatství života na Zemi, na nutnost ochrany rostlin, živočichů, mikroorganismů a množství různorodých ekosystémů, které vytvářejí životní prostředí a podílí se na biologické rovnováze.

Díky přihlášeným fotografiím mohou autoři poukázat na důležitost citlivého přístupu a zodpovědného chování nás všech. Nově se soutěž Ekologie v objektivu představuje také na facebooku.

Více o soutěži Ekologie v objektivu také na adrese facebook.com/ekoobjektiv.

Oceněný snímek loňské kategorie Junioři

Kromě soutěže Ekologie v objektivu firma Bayer v rámci své společenské odpovědnosti nabízí mladým lidem a pedagogům možnost zapojit se do projektu Making Science Make Sense, který pomáhá zvyšovat zájem dětí a mládeže o přírodní vědy.

Konkrétně se jedná o školní výzkumný projekt Vltava, kde studenti mají možnost zkoumat část řeky Vltava a porovnávat kvalitu vody a jiné biologické a chemické hodnoty s ostatními částmi toku této řeky, spolupracovat s jinými školními výzkumnými kolektivy atd.

Tento projekt již vzbudil zájem řady škol v ČR, především díky přitažlivému zatraktivnění metod výuky chemie a biologie.

Více informací a možnost zapojení se do projektu na www.projektvltava.com.Logo soutěže Ekologie v objektivu

Hospodárnost, ekologie a sociální zodpovědnost - to je Bayer

Bayer je celosvětově působící společnost, jejíž hlavní kompetence spadají zejména do oblasti zdravotní péče, výživy, ochrany rostlin, vývoje a výroby high-tech materiálů. Výrobky a služby společnosti pomáhají lidem, chrání jejich zdraví a zlepšují kvalitu jejich života. Společnost Bayer se zároveň podílí na společenském rozvoji prostřednictvím inovací, výzkumu, podpory vzdělávání a nárůstu výnosové síly.

Skupina dodržuje zásady udržitelného rozvoje a je si vědoma své role sociálně a eticky zodpovědného subjektu. Hospodárnost, ekologie a sociální zodpovědnost tvoří tři rovnocenné pilíře firemní politiky koncernu Bayer. Ve fiskálním roce 2009 společnost Bayer zaměstnávala 108 400 lidí po celém světě a dosáhla tržeb ve výši 31,2 mld. EUR. Kapitálové výdaje činily 1,7 mld. EUR, výdaje na výzkum a vývoj činily 2,7 mld. EUR.

Více informací o společnosti na www.bayer.cz.

Autor:

Komerční sdělení

Komerční sdělení je placená služba portálu zprávy.iDNES.cz, která měsíčně osloví 650 000 uživatelů. Další informace najdete ZDE

Hlavní zprávy

Další z rubriky

Barbora Schelová, Human Resources Director společnosti Robert Bosch
Firma Robert Bosch je atraktivním zaměstnavatelem. Jak toho dosáhla?

Robert Bosch v Českých Budějovicích je největší průmyslovou firmou na jihu Čech. Její obrat rostl v minulých letech v dvojciferných číslech. A stejně tak počet...  celý článek

Dva nové rodinné patrové domy vyvinula společnost Natura Space CZ a představí...
BĚŽTE ZA EVČOU a splňte si svůj sen o bydlení

Eva Vrabcová - Nývltová bude velet dětským běžeckým závodům. Den plný běhání spojený s představením nových patrových rodinných domů pořádá Natura Space CZ v...  celý článek

Moderní technologie před zkouškou extrémních teplot.
Moderní technologie před zkouškou extrémních teplot

Teplotní rekordy přepisují i letos dlouhodobé rekordy. Jak se toto extrémní počasí podepsalo na technice, kterou využívají administrativní budovy? Jak obstály...  celý článek

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.