Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Balení 3D reklamních předmětů, aneb první dojem je důležitý

Komerční sdělení   7:00aktualizováno  7:00
Každý, kdo na trhu něco nabízí, musí přemýšlet nad marketingem. Velmi oblíbeným a fungujícím marketingovým nástrojem jsou i v době internetu a virtuální reality 3D reklamní předměty. Něco, co zákazník dostane k nákupu, nebo jako poděkování za spolupráci, či jen tak, na podporu značky.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Balení 3D reklamních předmětů, aneb první dojem je důležitý | foto: G.N.P. spol. s r.o.

Výzkumy Britské asociace reklamních předmětů z let 2011 – 2014 prokázaly, že využití reklamních předmětů průkazně zvyšuje pozitivní vnímání značky
a objem prodejů. Tato forma marketingu navíc vykazuje vyšší návratnost investice v porovnání s reklamou v rádiu, tištěném médiu nebo v televizi.

Nejoblíbenějšími reklamními dárky jsou v současnosti (v tomto pořadí) USB flashdisky, dále psací potřeby, elektronické zboží, hrníčky, oblečení, hodiny
a hodinky, deštníky, nože a vína. Stále více se při výběru hledí na to, kdo je příjemcem dárku. Díky vývoji moderních technologií dnes zadavatelé mnohem častěji než dříve volí i výraznou tvarovou, materiálovou i barevnou individualizaci dárku a nespokojí se jen s prostou standardní nabídkou.

Na rozdíl od tohoto výběru si zadavatelé příliš nelámou hlavu s výběrem odpovídajícího balení. Stále se setkáváme s dražšími víny v obyčejné papírové či dokonce igelitové tašce bez loga společnosti, nebo reklamními předměty, předávanými v obalu, do kterého byly zabaleny ve výrobě (typicky nejlevnější pomačkaný hnědý karton). Je to škoda, protože i hodnotný dárek je takto degradován.

Balení 3D reklamních předmětů, aneb první dojem je důležitý
Balení 3D reklamních předmětů, aneb první dojem je důležitý
Balení 3D reklamních předmětů, aneb první dojem je důležitý
Balení 3D reklamních předmětů, aneb první dojem je důležitý
Balení 3D reklamních předmětů, aneb první dojem je důležitý
Balení 3D reklamních předmětů, aneb první dojem je důležitý

Zdánlivě obyčejné kartony a lepenky jsou k zabalení reklamních předmětů jako dělané. Moderní technologie, například velkoformátové inkoustové tiskárny, využívající inkoust vytvrzený UV zářením (a tedy použitelný
i v exteriéru), umožňují potisknout obaly reklamních dárků plnobarevně
a ve fotografické kvalitě. Jejich velkými výhodami jsou jednoduchá příprava tiskových dat i celého procesu a rychlost, díky čemuž je možné obaly vyrábět velmi efektivně, v množství prakticky od jednoho kusu. Řezací plotry pak dovolí dát obalu zajímavý a neotřelý tvar a využít tak plně vlastnosti kartonu jako obalového materiálu. V neposlední řadě je dobré připomenout, že karton a lepenka jsou na rozdíl od plastů materiály ekologické. Návrh, výrobu a potisk malonákladových zakázek tohoto typu (od 1 kusu) nabízí český výrobce kartonových POS/POP materiálů a reklamních obalů, Paketo.one.

Využití kartonu, moderních tiskových technologií a technologií na zpracování dnes nabízejí téměř nekonečné možnosti jak reklamní dárek elegantně, vtipně, kreativně a přitom levně zabalit a využít obal jako další reklamní plochu vaší značky nebo produktu, služby. Dříve, než samotný dárek, vidí zákazník právě obal! Pozitivní efekt dobře zabaleného dárku se několikanásobně zvýší. Obal jako nosič marketingových informací navíc působí naprosto přirozeně
a nenásilně.

Balení 3D reklamních předmětů, aneb první dojem je důležitý
Balení 3D reklamních předmětů, aneb první dojem je důležitý

Ani napjatý rozpočet na marketing a dárky nemusí znamenat problém. Stačí neutratit celou částku za reklamní předmět, ale zvolit jeho mírně levnější variantu a počítat s náklady na obal. Celková částka pak zůstane stejná, efekt je několikanásobný. Inspirativní POS/POP produkty a reklamní obaly si můžete prohlédnout přímo na stránkách Paketo.one.

Balení 3D reklamních předmětů, aneb první dojem je důležitý
Autor:

Komerční sdělení

Komerční sdělení je placená služba portálu zprávy.iDNES.cz, která měsíčně osloví 650 000 uživatelů. Další informace najdete ZDE

UNEX a.s.
Kontrolor jakosti (Uničov

UNEX a.s.
Jihomoravský kraj, Zlínský kraj, Olomoucký kraj, Moravskoslezský kraj

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.