Doporučujeme

Toto je komerční sdělení.
iDNES.cz neovlivňuje obsah komerčních sdělení a není jejich autorem.

Asistenční služby jsou nezbytností. Hlavní roli hraje jejich kvalita

Cestování Čechů se v posledních letech mění. Požadavek na bezpečnost v zahraničí vyvíjí tlak na cestovní kanceláře i pojišťovny. Cestovní pojištění napříč trhem nabízejí velmi podobné parametry. Nejpodstatnější je tedy kvalita služeb, kterou ale na první pohled nepozná každý.
Asistenční služby jsou nezbytností. Hlavní roli hraje jejich kvalita.

Asistenční služby jsou nezbytností. Hlavní roli hraje jejich kvalita. | foto: ERV Evropská pojišťovna a.s.

Bezpečnost v zahraničí je hlavním parametrem při výběru dovolené. Kvůli takovým požadavkům Češi stále častěji volí i zcela nové destinace. Na popularitě také získávají exotické země.

Při následném výběru cestovního pojištění lidé hledí zejména na výši limitů. V tu chvíli se ale dopouští nejčastější chyby, jelikož samotná výše limitů není hlavním parametrem pojištění. Důležité je, aby byly limity alespoň ve výši 1,5 milionu korun v rámci cestování po Evropě, respektive 2,5 milionu korun, pokud cestujeme po světě. Takové limity jsou dnes ale zcela běžné. Důležité je tedy sledovat kvalitu asistenčních služeb, které jsou klíčové v případě komplikací.

Asistenční služby jsou nezbytností. Hlavní roli hraje jejich kvalita.

Většina pojišťoven využívá služeb smluvních asistenčních společností. ERV Evropská má vlastní asistenční středisko, které provozuje a řídí asistenční služby přímo ze sídla pojišťovny v Praze. O klienty se stará více než stočlenný tým, který poskytne pomoc non-stop, v osmi jazycích. K zajištění té nejvyšší kvality dále provozuje celosvětovou sít Euro-Center, díky kterým poskytuje nepřetržitý servis po celém světě.

Pokud potřebuje klient ERV Evropské okamžitou pomoc, má k dispozici několik týmů specialistů. Celý proces začíná u speciálně vyškolených asistenčních koordinátorů, kteří mají na starost celkový průběh případu. Vážnější případy řeší supervizoři ve spolupráci s lékaři, zdravotními sestrami a transportním týmem.

Asistenční služby jsou nezbytností. Hlavní roli hraje jejich kvalita.

Jak postupovat případě potíží na dovolené?

V případě potíží na dovolené je důležité kontaktovat asistenční službu obratem, ihned po vzniku komplikací. Specialisté z asistenčního centra si uvědomují, že v nouzové situaci je nutné jednat okamžitě, a proto asistenční centrum nepoužívá hlasové automaty. Klient je okamžitě spojen se zkušeným operátorem, který zajistí ten nejvhodnější postup řešení celé situace.

Zástupci pojišťovny pravidelně navštěvují a kontrolují zdravotnická zařízení v nejnavštěvovanějších turistických destinacích. Díky tomu mají stále aktuální přehled o místní situaci a mohou skrze asistenční službu zajistit tu nejkvalitnější lékařskou péči.

Asistence pomáhá i v situaci, kdy se vyskytne například jazyková bariéra. V takové chvíli zajistí překladatele. Během léčení v zahraničí sleduje český asistenční lékař aktuální zdravotní stav pacienta a v případě potřeby poskytne pojišťovna i platební garanci. Klient tak sám nemusí na místě nic platit.

Kvalitní asistenční služba se o vás navíc stará i po návratu domů, kdy poskytne rady, jak postupovat při řešení likvidace škody.

Asistenční služby jsou nezbytností. Hlavní roli hraje jejich kvalita.

Asistence musí být vždy po ruce

Pro maximální bezpečnost a možnost okamžitého kontaktování asistenční služby, spustila ERV Evropská mobilní aplikaci „Moje Evropská“, díky které se s asistenčním centrem spojíte stisknutím jediného tlačítka. Aplikace je volně dostupná pro mobilní platformy Android i iOS a její součástí jsou mimo důležité kontakty také kompletní informace o pojistce, kartička pojištění či trezor osobních a cestovních dokumentů.

Sdílet článek Facebook Twitter Google Plus