Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Firma Amway slaví 20 let na českém trhu. Loni zvýšila tržby na 326 milionů korun

Komerční sdělení   7:00aktualizováno  7:00
Společnost Amway ČR, která letos slaví 20 let na českém trhu, dosáhla v roce 2013 v tuzemsku podle auditovaných výsledků tržeb ve výši 326 milionů korun. O více než tři miliony tak překonala hospodářské výsledky z předchozího roku, kdy její tržby v Česku činily 323 milionů.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Segment přímého prodeje vede již čtyři roky firma Amway | foto: Amway Česká republika, s.r.o.

Celosvětově největší společnosti v oblasti přímého prodeje se tak v České republice daří zvyšovat tržby navzdory globální ekonomické krizi.

Na zvýšení tržeb se nejvíce podílel segment doplňků stravy, k čemuž do značné míry přispělo loňské uvedení nového energetického nápoje XS Power Drink. "Úspěch XS Power Drink nás velice potěšil. V celkovém objemu se ho v  Česku prodalo hned po Německu a Itálii nejvíce v Evropě,“ popisuje ředitelka Amway ČR Ildiko Dikošová. "Uvedli jsme na trh rovněž novou řadu luxusní kosmetiky ARTISTRY Youth Xtend, pokračujeme ve velmi úspěšných prodejích doplňků stravy NUTRILITE a výrobků pro domácnost,” dodává.

V Česku má společnost Amway aktuálně 17 zaměstnanců a 25 266 distributorů a registrovaných zákazníků. Před rokem byl tento počet o více než 2 000 osob nižší. "Věříme, že Amway představuje jedinečnou podnikatelskou příležitost a alternativu běžného zaměstnání pro každého bez rozdílu věku či pohlaví. Vedle toho nabízíme možnost stát se registrovaným zákazníkem, což přináší řadu výhod. Právě tyto důvody připisujeme růstu našich registrovaných distributorů i zákazníků,” říká Ildiko Dikošová.

Z portfolia Amway jsou v současnosti v ČR nejprodávanější výrobky v oblasti výživy a zdraví, zejména značky NUTRILITE (39 %), 29 % prodejů pak tvoří výrobky v oblasti krásy a 22 % výrobky péče o domácnost.

Během svého působení na českém trhu společnost Amway dosáhla tržeb ve výši 7,8 miliard korun.

Společnost Amway oslavila 20. výročí velkolepým koncertem 17. Května v O2 areně, kterého se zúčastnilo 6000 lidí, převážně registrovaných obchodních partnerů a zákazníků.

O společnosti Amway

Amway je největší společností přímého prodeje na světě a podle žebříčku časopisu Forbes 28. největší americká soukromá firma. V roce 1959 ji založili Jay Van Andel a Rich DeVos ve městě Ada v USA. Nyní působí ve více než 100 zemích po celém světě zahrnující Asii, Afriku, Austrálii, Evropu a Severní a Jižní Ameriku.

Amway ČR slaví 20 let na českém trhu a zvýšila tržby na více než 326 milionů...

V roce 2013 činily celosvětové tržby Amway 11,8 miliardy USD a s náskokem ji patří první místo mezi společnostmi přímého prodeje. Druhá je s 9,95 miliardami dolarů společnost Avon.

Amway má více než 21 000 zaměstnanců po celém světě a další 3 miliony Amway distributorů.

Amway nabízí více než 450 výrobků v oblasti krásy, výživy a domácnosti skrze značky NUTRILITE (doplňky stravy), ARTRISTRY, beautycycle (kosmetika) či AMWAY HOME (výrobky pro péči o domácnost).

Všechny výrobky Amway vychází z vývoje ve vlastních výzkumných střediscích. Více než 900 vědců provede ročně přes půl milionu testů zaručujících nejvyšší kvalitu a bezpečnost. Amway vlastní 800 patentů v procesu registrace.

Amway kvůli rostoucí poptávce investovala loni 375 milionů dolarů do výzkumu a vývoje, zejména do vlastních podniků ve Washingtonu, Californii, Michiganu, ale také v Indii, Číně či Jižní Koreji.

Společnost Amway nabízí zákazníkům záruku spokojenosti, která umožňuje vrácení i použitých výrobků. Rozsah této záruky dokonce převyšuje doporučení stanovené Světovou federací asociací přímého prodeje (WFDSA).

graf

globální tržby Amway od roku 2006 v miliardách USD

Autor:

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.