Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

ALO diamonds: Dvacet let kvalitní šperkařské tradice, která dobývá Ameriku

Komerční sdělení   0:01aktualizováno  0:01
Značka ALO diamonds je neodmyslitelně spjatá s českými šperky. Letos slaví již 20 let existence. Za tu dobu se jí podařilo stát se jedničkou na českém trhu s diamantovými klenoty, přesvědčit zákazníky, že diamanty nejsou jen luxus pro vyvolené, a zároveň dobýt i Ameriku.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

ALO diamonds | foto: ALO diamonds

ALO diamonds: příběh českých šperků

Již od roku 1995 vyrábí ALO diamonds oslnivé šperky s diamanty a barevnými drahokamy různých kolekcí a stylů. Za svého působení na trhu si vybudovalo nejširší sít butiků s diamantovými šperky v České republice i na Slovensku. Kreativní ateliér firmy odborníci řadí mezi největší ve střední Evropě.

Jako první v ČR a na Slovensku začalo ALO diamonds v roce 1997 obchodovat na burzách v Antverpách, Hongkongu a Izraeli. Firma má v současné době šest butiků v České republice a tři na Slovensku. V roce 2013 zprovoznila butik ve floridském Miami a tento měsíc otevírá další v texaském Houstonu.

ALO diamonds

Majitelem ALO diamonds, které ročně prodá přes 15 000 šperků, je klenotník Alojz Ryšavý, který sám navrhoval, vyráběl a nabízel velkoobchodům vlastní šperky již v 19 letech. Jeho firma v současné době zaměstnává kolem 250 zaměstnanců, z toho přibližně 70 zlatníků a designerů.

„ALO diamonds si zakládá na špičkové kvalitě drahokamů, precizním zpracování a nápaditém designu. Zákazníci vědí, že u nás dostanou to nejlepší. Proto se také rádi vracejí. K prodávaným šperkům poskytujeme doživotní servis a doživotní záruku na vypadnutí zasazených kamenů,“ dodává Alojz Ryšavý.

Od nákupu drahokamů a návrhu šperku až k zákazníkovi

Drahé kameny nakupuje v různých zemích světa sám majitel firmy. Nákupy probíhají v Belgii na antverpské burze, v Bangkoku, Brazílii nebo na pravidelných veletrzích v Hongkongu.

„Rád pozoruji, co prodávající nabízí. Vybírám jen ty nejkrásnější drahokamy. U obchodníků po celém světě máme za ta dlouhá léta již velmi dobré jméno. Není pro nás problém domluvit výhodné ceny nebo si opravdu výjimečný kámen zapůjčit s tím, že pro něj seženeme kupce, nebo ho vrátíme,“ uvádí Ryšavý.

ALO diamonds

Práce na šperku začíná u designérů. Odsouhlasené nákresy dostávají na stůl zlatníci, kterým v moderním specializovaném ateliéru projdou rukama drahokamy v hodnotě mnoha milionů.Nejmenší v hodnotě tisíců, ale i velké za miliony.

„Naši zaměstnanci jsou na práci s drahými kameny a s nimi spjatou zodpovědnost zvyklí. Komponenty pro daný šperk dostávají přesně spočítané, nalepené na speciální podložce. Zasazování kamenů do šperku je odborná precizní práce, za kterou si stojíme. Ke každému šperku přistupujeme se stejnou pečlivostí,“ uvádí Ivo Weber, ředitel výroby ALO diamonds, který s majitelem firmy spolupracuje již od dob společných studií.

Výroba šperků s jednodušším designem, které se prodávají v sériích, trvá zhruba dva dny. Výjimečnost a krása složitějších luxusních klenotů vytvářených na zakázku se rodí krůček po krůčku. Někdy týdny, ale i měsíce. Na výrobu dohlíží osobně sám Alojz Ryšavý. Výsledkem jsou pak opravdové unikáty, u kterých je výjimečnost znatelná hned na první pohled.

Češi se zajímají o investiční rodinné šperky

ALO diamonds

Stále většímu zájmu se v České republice těší investiční šperky. Jedná se o jistou investici bez rizika, jejímž základem jsou dlouhodobě rostoucí ceny diamantů i jiných drahokamů. Pořizovací cena investičního šperku začíná na desítkách tisíc korun.

Obecně ale platí: čím vyšší pořizovací cena, tím větší zhodnocení. „Design investičního šperku by měl odolat měnícím se trendům, proto by měl být spíše nadčasový. Vždy je lepší, pokud je šperk osazen alespoň jedním větším drahokamem, protože právě cena velkých kamenů roste nejrychleji,“ dodává Alojz Ryšavý.

ALO diamonds

Současné trendy ve světě šperků

Velký zájem je o kombinaci barevných drahých kamenů a diamantů, kdy bývá centrální kámen obložen menšími diamanty. „V současné době panuje velká svoboda, lidé už nejsou tolik konzervativní. Vrací se velké přírodní kameny. Safíry, rubíny a velmi vzácné modro fialové tanzanity. Češi si oblíbili bílé zlato, ve kterém nejlépe vyniknou diamanty,“ uvádí Ivo Weber. „V současné době nám vyhovuje Amerika, kam směřujeme velkou část našeho obchodního úsilí. Američané jsou velmi otevření, velmi si cenní evropských designerů a nebojí se šperků s odvážnějšími motivy,“ dodává Alojz Ryšavý.

ALO diamonds

Certifikáty

Při nákupu šperků osazených drahými kameny by měl zákazník vždy obdržet certifikát, který má podobnou funkci jako rodný list. Jsou v něm informace o původu, čistotě a kvalitě kamene. K větším drahokamům zasazeným do šperku dává klenotnictví ALO diamonds novému majiteli mezinárodní certifikát. K menším kamenům vydává certifikáty samo.

Autor:


Hlavní zprávy

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.