Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Akademie ČTK už po prázdninách jede naplno

Komerční sdělení   7:00aktualizováno  7:00
Zatímco školáci očekávali začátek nového školního roku se smutkem v duši, studenti Akademie ČTK čekání nevydrželi a prázdniny si zkrátili. První kurz Krizová komunikace již 23. srpna s předstihem odstartoval další semestr Akademie a byl obsazen do poslední židle.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Akademie ČTK už po prázdninách jede naplno | foto: ČTK

Následoval Kurz tvůrčího psaní, který vede žačka Arnošta Lustiga Dana Emingerová. Oba kurzy patří v poslední době k nejvyhledávanějším. Ukázky z kurzu tvůrčího psaní pravidelně zveřejňujeme na Facebooku Akademie.

Na tvůrčí psaní ještě v srpnu naváže kurz Pavlíny Kvapilové o tom, jak zvládat interview. Od září se rozběhne výuka v Akademii naplno. Můžete se těšit na několik tradičních kurzů, například o možnostech i záludnostech češtiny nebo o stále větším významu titulků.

Inspirovat účastníky k originálním postupům a hledání nových východisek ve výtvarné fotografii se bude snažit Roman Vondrouš, držitel mnoha prestižních cen, mezi nimiž je i první místo v jedné z kategorií soutěže World Press Photo.

Bezplatná, a přitom k nezaplacení. Taková je publicita ve zpravodajství, usiluje o ni většina kulturních organizací. Pokud se staráte o propagaci kultury a o vztahy s veřejností, nenechte si kurz Jana Tomandla ujít.

Podzimní novinkou je kurz Prezentuju s nadšením, který pomůže zájemcům zbavit se strachu z prezentování. Čekají vás praktické ukázky a metody, jež odlišují poutavé prezentace od těch nudných.

Pokud se chcete zbavit strachu z prezentování, chcete se naučit dobře psát, zajímavě fotografovat nebo si lámete hlavu s tím, jak oslovit novináře, rádi vás v Akademii přivítáme.

Kompletní seznam kurzů i s jejich charakteristikou si můžete přečíst zde.

Veškeré vaše dotazy rádi zodpovíme na e-mailu akademie@ctk.cz.

Autor:

Komerční sdělení

Komerční sdělení je placená služba portálu zprávy.iDNES.cz, která měsíčně osloví 650 000 uživatelů. Další informace najdete ZDE

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.