Byty
Byty - forma vlastnictví
Dům
Pozemky
Komerční nemovitosti
Lokalita
Kraje
» Hlavní město Praha
» Středočeský kraj
» Jihočeský kraj
» Jihomoravský kraj
» Karlovarský kraj
» Kraj Vysočina
» Královéhradecký kraj
» Liberecký kraj
» Moravskoslezský kraj
» Olomoucký kraj
» Pardubický kraj
» Plzeňský kraj
» Ústecký kraj
» Zlínský kraj
» Evropa
» Asie
» Severní Amerika
» Afrika
Cenové rozpětí v Kč  
(?)
Plocha v m² Plocha parcely v m² (?)
Stav nemovitosti
Konstrukce budovy
Podle počtu podlaží budovy
Počet podlaží budovy
Poschodí bytu
Počet místností
Zařízenost nemovitosti
Vybavení
Způsob vytápění objektu
Aktuálnost
+ další volby
Zavřít box Vymazat formulář
Cenové rozpětí v Kč Plocha v m²
Lokalita
>> Hlavní město Praha
>> Středočeský kraj
>> Jihočeský kraj
>> Jihomoravský kraj
>> Karlovarský kraj
>> Kraj Vysočina
>> Královéhradecký kraj
>> Liberecký kraj
>> Moravskoslezský kraj
>> Olomoucký kraj
>> Pardubický kraj
>> Plzeňský kraj
>> Ústecký kraj
>> Zlínský kraj
Zavřít box Vymazat formulář
Lokalita
Název nebo adresa RK
Zavřít box Vymazat formulář

AAA Byty: Chceme vtáhnout majitele nemovitosti do příběhu obchodu

Komerční sdělení   0:01aktualizováno  15:00
Společnost AAA Byty je na českém realitním trhu přes 20 let a prošla za poslední dva roky hlubokou restrukturalizací, kdy dokázala zcela změnit svoji strategii. Přišla na trh s netradičním konceptem franšízy, kterým oslovila stovky makléřů.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

V roce 2015 společnost nově nastavila vztahy s realitními servery, spustila nové webové stránky a připravila koncept inzerce zdarma pro koncové zákazníky na svých vlastních www stránkách. Tento prozatím poslední strategický krok „Soukromá inzerce na 30 dní zdarma“ pro koncového zákazníka společnost spustila počátkem měsíce února 2016.

Hodně lidí totiž nechce využívat služeb realitních kanceláří, protože předpokládají, že vše zvládnou samy, a to lépe a levněji. „Takže jsme si řekli, proč jim neumožnit, aby si to zkusili? Takto nejlépe uvidí, co vše prodej obnáší a řada z nich se pak obrátí na realitní kancelář, aby s prodejem pomohla,“ vysvětluje člen představenstva společnosti Ing. Petr Kachlík.

„Realitní trh v ČR prochází bouřlivým vývojem, kdy ceny nemovitostí v roce 2008/9 mnohdy klesly až o 40% a v letech 2014/15 postupně docházelo k jejich narovnání na standardní cenovou úroveň,“ vysvětluje člen představenstva společnosti Ing. Petr Kachlík a dodává: „Také proto se snažíme hledat cestu, jak se s tímto bouřlivým vývojem vyrovnat a hledáme metody, jak tuto výzvu uchopit.“

V roce 2015 se údajně jenom v Praze prodalo více než 7000 nových bytů z developerských projektů, což je opravdu veliký nárůst. V roce 2016 se má tento počet ještě navýšit a dokonce přeskočit přes hranici 8 000 bytů. Také proto se společnost AAA Byty snaží nabídnout služby, které osloví nejen realitní makléře, kteří umí nemovitost skvěle nabízet a následně prodat, ale i koncové zákazníky, tedy potenciální kupující/prodávající. „Kdo nakupuje, většinou něco prodává. A toto pravidlo platí i opačně, tedy: Kdo prodává, většinou něco jiného nakupuje,“ vysvětluje Ing. Petr Kachlík.

„Jsme na prahu nových technologických možností, které chceme postupně zavádět i v naší společnosti AAA Byty“ dodává Kachlík. „Cílem nové strategie je více vtáhnout majitele nemovitosti do „příběhu“ prodeje/pronájmu své nemovitosti či bytu, a v případě, že to nevyjde, jednoduše mu pomoci. A také proto budujeme postupně síť spolupracujících realitních makléřů s tím, že jim dáme nemalou marketingovou a právní podporu, ale zároveň velikou svobodu. To je naše strategie. Cílem je být schopni rychleji reagovat na potřeby trhu pomocí pravidla TAT (Turn Around Time). Víme velice dobře, že mnoho lidí si chce nemovitost zkusit prodat/pronajmout sám, a mnohdy to nedopadne úplně nejlépe. A proto u toho chceme být. Dát jim tu příležitost a v případě potřeby jim nabídnou naše profesionální služby.“

Aktuálně společnost AAA Byty spolupracuje s více než stovkou makléřů po celé ČR, někteří na principu franšízy, jiní na principu „smluvního partnera“. AAA Byty patří do velmi silné finanční skupiny SPGroup a.s., jejichž součástí je mimo jiné AAA Realitní fond, který nabízí rychlý výkup nemovitostí. I tato služba přináší spolupracujícím makléřům nemalé konkurenční výhody.

Počátkem roku 2016 společnost AAA Byty začala spolupracovat se serverem pod názvem 1cenovemapy.cz, který má umožnit spolupracujícím makléřům nahlížet na reálné ceny nemovitostí v jejich okolí tak, aby jejich nabídka služeb vůči klientům korespondovala s reálnou hodnotou jejich nabízené/poptávané nemovitosti či bytu.

„Je doba, kdy díky novým technologiím mnohdy ani nemusíte navštívit dotyčnou nemovitost či lokalitu, a dozvíte se o ni skoro všechno. Existují dokonce firmy, které nad vybranou nemovitost/lokalitu kdekoliv v ČR pošlou dron, který ji z výšky natočí a dotyčná firma vám zašle za minimální poplatek její aktuální vnější vzhled (samozřejmě bez interiérů) na email. Tedy co nenajdeme na internetu, dokážeme zajistit za minimum peněz do 48 hodin z úplně jiných zdrojů,“ dodává zkušenosti s využitím nových technologií Ing. Petr Kachlík.

Cílem společnosti AAA Byty pro rok 2016 je rozšířit síť o 10 smluvních franšízových partnerů a na trhu stabilizovat své aktivity prostřednictvím vlastních webových stránek. Dále aktivněji spolupracovat s jinými realitními kancelářemi při výměně dat prostřednictvím B2B softwaru REALKO. „Rok 2016 je rokem, kdy by se veškeré změny, nastartované v roce 2015, měly plně projevit nejen v hospodaření společnosti, ale především plnohodnotným využitím nových služeb koncovým zákazníkem,“ dodává Ing. Petr Kachlík.